ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"יש לנו עוד הפתעות"

חברת הפרלמנט האוקראינית שהצטיידה בנשק

חברת פרלמנט באוקראינה, הודיעה שהיא נענתה לקריאות הממשל האוקראיני לשאת בנשק כדי להיות ערוכים ללחימה ברוסים, והצטיידה בנשק: "ביומיים האחרונים התאמנתי עם חבריי". היא קוראת לישראל לסייע יותר למדינתה

חברת הפרלמנט האוקראינית שהצטיידה בנשק
מתגייסים לצבא אוקראינה צילום: באדיבות המצלם

הממשל באוקראינה מעודד בימים האחרונים את אזרחיו להצטרף להגנה על אדמת המדינה, וקורא לגברים להצטרף לצבא ולשאר האזרחים לקחת נשק כדי להילחם ברוסים.

אחת מאלה שהחליטו להצטייד בנשק היא חברת הפרלמנט במדינה, קיראה רודיק, שהודיעה על כך ברשתות החברתיות, לאחר שעד כה לא השתמשה כלל בנשק.

"אני לומדת להשתמש בקלצ'ניקוב ומתכוונת לשאת נשק", צייצה והעלתה לרשת החברתית טוויטר יחד עם תמונה שלה נושאת נשק בסמוך לנוסף של אוקראינה

היא התראיינה על כך לתקשורת הישראלית, "כאן 11", וסיפרה: "אחרי שהכריזו על מצב חירום בכל אוקראינה החלטתי להשיג רובה. קיבלתי אותו מהממשלה וביומיים האחרונים התאמנתי עם חבריי, עם האנשים כאן שהחליטו גם כן להישאר".

"נראה לי שכולם מפחדים למות, אבל יש דברים חשובים מאוד שחייבים להילחם עליהם, אפילו תחת איום כזה". לסיום היא מבקשת עזרה גדולה יותר מישראל. "יש לנו עוד הפתעות. אנחנו נילחם הכי חזק שאפשר למען החירות שלנו", היא מסכמת.

 

מלחמת אוקראינה רוסיה חברת פרלמנט נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד