ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
תינוקות נקראו על שם הרבנית

האבל בתולדות אהרן: הרבנית מאברהם יצחק שלחה חלות

לאחר פטירתה של הרבנית מתולדות אהרן ע"ה בסוף השבוע, הרבנית מתולדות אברהם יצחק שהייתה בידידות קרובה לרבנית שלחה חלות שאפתה במיוחד עבור גיסה האדמו"ר ועבור כל בני המשפחה 

האבל בתולדות אהרן: הרבנית מאברהם יצחק שלחה חלות
האדמו"רים מתולדות אהרן ותולדות אברהם יצחק צילום: בחדרי חרדים

האבל בחצר חסידות תולדות אהרן בעקבות פטירת הרבנית הינדא קאהן ע"ה, אשת חבר ליבלחט"א האדמו"ר מתולדות אהרן, שיושב עם בניו שבעה על פטירתה נמשך, והמוני מנחמים מגיעים בימים אלו לנחם את הרבי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרבנית מתולדות אברהם יצחק אפתה חלות במיוחד עבור משפחת האבלים בתולדות אהרן, ובמיוחד אפתה 'רעבישע חלות' עבור גיסה האדמו"ר מתולדות אהרן, וכן שלחה במיוחד חלות עבור כל בני האדמו"ר לשבת קודש. 

הרבנית מתולדות אברהם יצחק הייתה מאוד קרובה לרבנית מתולדות אהרן, אחד החסידים מספר ל'בחדרי חרדים' כי לא עבר יום שלא דיברו יחד בטלפון, כידוע אפילו בזמנים הקשים במשך השנים, גם בתקופת מחלתה בשנה האחרונה הייתה מגיעה לבקרה הן בבית והן בבית החולים. 

הרבי מתולדות אברהם יצחק בהלווית הרבנית מתולדות אהרן ע"ה. צילום: שלומי טריכטר

כזכור, בחודש כסלו האחרון הגיעו האחים לבית 'תולדות', למעונו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, שם נערכה שמחת שבע ברכות לנכדת האדמו"ר מתולדות אהרן שבע ברכות שארגנה הרבנית מתולדות אברהם יצחק. 

כעת, עם פטירת הרבנית, שלחה חלות לגיסה האדמו"ר ובניו לאחר שהלוויה הייתה ביום חמישי. גם במסע הלוויה השתתף הרבי מתולדות אברהם יצחק שהורה לכלל החסידים להגיע גם הישיבה של החסידות מביתר הגיעו ללוויה והאדמו"ר בעצמו השתתף בכל מסע הלוויה כשהאזין לכל ההספדים שנמשכו כמה שעות, וכן נסע עד לבית החיים בהר הזיתים שם השתתף בקבורה, והיה הראשון לנחם את אחיו אחרי הקבורה. 

בתוך כך, בחסידות תולדות אהרן כבר קראו כמה מהחסידים בשבת לארבעה תינוקות שנולדו בשבוע האחרון בשם 'הינדא', על שמה של הרבנית מתולדות אהרן ע"ה. 

תולדות אהרן תולדות אברהם יצחק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד