כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
תיעוד ממצלמת השוטר

הנהג החרדי שנעצר: "לא נגעתי בשוטר, אמרתי דברים שלא היו במקום"

זמן קצר לאחר ששוחרר מתחנת המשטרה, סיפר הנהג שנעצר הבוקר בביתר עילית: "צרחתי אך לא נגעתי בשוטר, הוא משקר" | במשטרה טענו כי תיעוד ממצלמות הגוף ישפוך אור על המעצר: "תקף פיזית וקילל את השוטר"

הנהג החרדי שנעצר: "לא נגעתי בשוטר, אמרתי דברים שלא היו במקום"
מעצר הנהג צילום: באדיבות המצלם

שמוליק, הנהג שנעצר הבוקר (ראשון) בביתר עילית לאחר עימות מילולי עם שוטר, שוחרר בשעה האחרונה מתחנת המשטרה. תיעוד מעצרו פורסם היום ברשתות החברתיות ועורר סערה. "לא נגעתי בשוטר, הוא משקר", הוא אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. מוקדם יותר אמר גורם במשטרה כי תיעוד מצלמת הגוף של השוטר ישפוך אור על האירוע. "הנהג נעצר לאחר שתקף פיזית את השוטר וקילל אותו", אמר הגורם.

נהג חרדי נעצר ע"י שוטר: "מתנהג אליי באכזריות" | תיעוד

לאחר ששוחרר בתום חקירה קצרה בתחנת המשטרה, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי היה במהלך נסיעה עם "טרמפיסט" שלקח, למרות שלדבריו היה צריך להגיע לצד השני של העיר. כפי שדווח מוקדם יותר. הנהג החרדי נעצר הבוקר על רקע דין ודברים שהתפתחו בינו לבין שוטר, לאחר שדיבר לכאורה בטלפון הסלולרי בזמן הנהיגה. "הוא מתנהג אליי באכזריות כי צעקתי בקול", נשמע הנהג זועק לעבר אזרחים.

"יש לי דיבורית שמחוברת למכשיר", הוא אומר כעת. "אני לא מדבר בטלפון ביד. צעקתי עליו שהוא אדם רע כיוון שנתן לי דוח למרות שלא דיברתי בטלפון. אמרתי לו אולי דברים שלא היו במקום ואני מצטער על כך, אך זה לא מצדיק מעצר בכוח"

לדבריו: "בחקירה הראו לי את הסרטון, רואים שאני מתקרב אל השוטר אך לא נוגע בו. צעקתי לעברו: אתה אדם רע ומושחת, הוא טוען שירקתי עליו. בסרטון לא רואים אף יריקה, גם החוקרת הסכימה על כך. אני פשוט צרחתי עליו, כי זה כאב לי".

בתיעוד, שצולם ע"י עוברי אורח, נראה השוטר אוזק את הנהג בכוח ומכניס אותו לניידת המשטרה, למרות טענתו כי האזיקים מסבים לו כאב רב. בהמשך אף נראה השוטר אוזק את הנהג ברגליו, למרות שלא סירב למעצרו. "ביקשתי ממנו להוכיח לי מדוע מה הוא נתן לי דוח על הטלפון", אמר הנהג, "הוא טען שכן נגעתי, הוא סתם עושה לי את זה".

בהמשך נשמע הנהג מבקש מהשוטר לנהוג בעדינות. "אני לא מתנגד, אתה עושה מדי חזק. אתה יכול קצת לשחרר. הוא סתם מציק לי, לא עשיתי לו שום דבר". מהמשטרה טרם נמסרה תגובה, אולם גורם בארגון טען כי תיעוד מצלמת הגוף של השוטר ישפוך אור על האירוע. "הנהג נעצר לאחר שתקף פיזית את השוטר וקילל אותו", אמר הגורם.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בניגוד לנטען ועל מנת להעמיד דברים על דיוקם נציין כי מדובר בתיעוד חלקי שאינו מציג את האירוע מתחילתו. במהלך פעילות אכיפה שגרתית בעיר ביתר עילית, זיהה שוטר נהג רכב מתעסק במכשיר הנייד שברשותו בזמן נהיגה וכרז לו לעצור בצד הדרך באופן בטוח.
בעת רישום הדו"ח החל הנהג להשתלח בשוטר בהתבטאויות פסולות ומכוערות כשהוא מכנה אותו מספר פעמים "נאצי" לצד אמירות פוגעניות נוספות. אנו מגנים בכל תוקף התנהגות זו שכל מטרתה ביזוי שוטר המבצע את תפקידו".

ביתר עילית מעצר אלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד