י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דפקה הופעה | תיעוד

מהומה במופע של אברהם פריד: "בוגדת, תתביישי. אין לך כפרה"

משתתפי הופעה של אברהם פריד במסגרת ערב הוקרה לבית החולים לניאדו, הופתעו לגלות כי גם איילת שקד עולה לשאת דברים וחלק מהם מחו נגדה מילולית והוצאו מן האולם. משתתפים מאוכזבים קובלים נגד בית החולים ומתכוונים לדרוש פיצוי על עגמת הנפש | צפו

מהומה במופע של אברהם פריד: "בוגדת, תתביישי. אין לך כפרה"
אברהם פריד צילום: Flowmotion

מהומה אמש (ראשון) בערב הוקרה לבית החולים 'לניאדו' בהיכל התרבות בתל אביב.

כותרת המופע היתה הופעה של גדול הזמר החסידי אברהם פריד. אולם הנוכחים הופתעו לפתע לראות את שרת הפנים איילת שקד עולה על הבמה לנאום.

עשרות נוכחים תקפו אותה במהלך נאומה בצעקות: "את בוגדת ביהדות, בוגדת בדת, תתביישי, את בושה לפוליטיקה. אין לך מחילה ואין לך כפרה".

המוחים הוצאו על ידי המאבטחים אל מחוץ לאולם ולא הורשו לשוב. הללו התעמתו מילולית עם המאבטחים ודרשו החזר כספי על עלות הכרטיסים.

אחת המשתתפות ליזי המאירי, הביעה את זעמה בחשבון הטוויטר וסיפרה: "‏הגענו להופעה של אברהם פריד, מסתבר שמאחורי האירוע, עומד בית החולים לניאדו, כך לדברי מנהל בהיכל התרבות. לפתע עלתה לבמה איילת שקד, זאת בנוסף לסרטונים של אלקין וניצן הורוביץ. אם זה ערב התרמה תמים שמחבר עולמות, מדוע לא היה אף ח"כ מהאופוזיציה? למה אני צריכה לקבל הנדסת תודעה?".

עוד קבלה המאירי: "שעה שלמה! בתחילת ההופעה שמענו נאומים כולל סרטונים מוקלטים שלה ושל זאב אלקין וניצן הורוביץ, ואז פתאום באמצע גם הביאו אותה לנאום בלייב. להקיא".

עוד הוסיפה בזעם כלפי מי שהונתה את מצביעיה בהקמת הממשלה עם השמאל ורע"מ: "מי רוצה לראות את הנוכלת. שילמנו כסף, וכפו עלינו לצפות בה ולהאזין לה, בתחילת הערב שידרו סרטון מוקלט שלה, ואז באמצע ההופעה היא עלתה לנאום בלייב. מעשה נבלה!".

"‏‎כן, ואנחנו מתכוונים לתבוע את כספנו חזרה, וגם פיצוי על עגמת הנפש.‏ ‎כי שילמתי ממיטב כספי כדי לראות את אברהם פריד, רמי קליינשטיין ותיסלם בהופעה, ולא את הנוכלת שקד".

"‏‎אני במקומה לא הייתי מעיזה להראות את פרצופי בציבור. לנצח אות קלון על מצחה, לדיראון עולם היא תיזכר בפוליטיקה הישראלית כגנבת דעת ונוכלת". סיכמה ליזי המאירי.

המודעה על המופע. שום אזכור על נוכחות פוליטיקאים.

בית חולים לניאדו הופעה אילת שקד אברהם פריד מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד