כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
עלייה במספר העסקאות

כרטיסי אשראי בצל האומיקרון: כמה ומה רכשו הישראלים?

רכישות בכרטיסי אשראי על ידי צרכנים פרטיים בחודשים נובמבר 2021-ינואר 2022: נרשמה עלייה בסך הרכישות, אך גם ירידה ברכישת מוצרי תעשייה

כרטיסי אשראי בצל האומיקרון: כמה ומה רכשו הישראלים?
אילוסטרציה צילום: pexels

נרשמה עלייה של 1.8% בסך כל הרכישות בכרטיסי אשראי בישראל, במהלך חודשי נובמבר וינואר האחרונים. כך עולה מנתונים שפורסמו היום (שני) על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

מהנתונים עולה גם כי נרשמה עלייה של 2.4% ברכישות מוצרים ושירותים אחרים (כולל דלק חשמל וגז, מחשבים ותוכנה, ציוד ושירותי תחבורה ותקשורת, ספרים, פרסום, שירותי רפואה ותרופות ושונות) באותם חודשים.

במקביל, באותם חודשים גם נרשמה עלייה של 3.9% ברכישות מזון ומשקאות (כולל שירותי אוכל), עלייה של 3.6% ברכישות שירותים (כולל שירותי ביטוח, טיסות ואירוח, פנאי ובילוי ושירותי עירייה וממשלה) לצד ירידה של 5.3% ברכישות מוצרי תעשייה.

בלמ"ס ציינו כי הנתונים על רכישות של צרכנים פרטיים בכרטיסי אשראי מתקבלים מכל חברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל, ומחולקים לפי ארבע קבוצות רכישה ראשיות ולפי ענפי משנה, בהתאם לסיווג בתי העסק על ידי חברות האשראי. הרכישות בכרטיסי אשראי מדווחות לפי סכום הרכישה הכולל של הצרכנים בבתי העסק, ומתייחסות לרכישות של ישראלים בארץ בלבד.

כרטיסי אשראי רכישות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד