ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
הועף באוויר

האחים נאשמים: דרסו אדם עמו היו בסכסוך

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד שני אחים תושבי ירושלים, בגין ניסיון לרצח באמצעות דריסה של אדם עמו הם מצויים בסכסוך | לפני כשבועיים הבחינו בקורבן הולך לבדו, בזמן שנסעו ברכבם, והחליטו לדרוס אותו. הם האיצו את נסיעתם ופגעו בו, הוא הועף באוויר ונפל לקרקע

האחים נאשמים: דרסו אדם עמו היו בסכסוך
חשוד. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מחמד ושאדי שקיראת, בני 22 ו-25, תושבי ירושלים, בגין ניסיון לרצח באמצעות דריסה של אדם עמו הם מצויים בסכסוך.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אביעד דוויק, לפני כשבועיים הבחינו הנאשמים במתלונן הולך לבדו, בזמן שנסעו ברכבם, והחליטו לדרוס אותו. אז הם האיצו את נסיעתם ופגעו בו, הוא הועף באוויר ונפל לקרקע.

אחיו של המתלונן שנכח באותה העת בקרבת מקום, הבחין במתרחש והחל לנסוע ברכבו במהירות אחרי הנאשמים על מנת לעצור אותם. בשלב מסוים הצליח האח לעמוד בסמוך לרכבם של הנאשמים אשר פגעו ברכב שלו.

כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים פונה המתלונן לבית החולים ונזקק לטיפול רפואי. לרכבו של אחיו של המתלונן נגרם נזק. כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של ניסיון רצח, הפקרה אחרי פגיעה וגרם נזק לרכוש.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. החקירה נוהלה על ידי תחנת עציון במחוז ש"י.

כתב אישום דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד