כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
באורח חריג

בערב ראש חודש: פוסק הדור יקרע שערי שמים בקבר רחל

מרן פוסק הדור הגאון רבי משה שטרנבוך יגיע באורח חריג לשאת תפילה נרגשת בקבר רחל שם הוא יקרע שערי שמים לישועתם של אלה שנענו לקריאתו הנדירה. בעוד שעות לא רבות זה קורה וזה ההזדמנות שלכם להבטיח שהשם שלכם יוזכר שם

בערב ראש חודש: פוסק הדור יקרע שערי שמים בקבר רחל
תפילת פוסק הדור צילום: באדיבות המצלם

בערב ראש חודש הקרוב ייערך מסע תפילה נדיר וחריג, במסגרתו יגיע מרן פוסק הדור הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א לקבר רחל שם הוא יקרע שערי שמים לישועתם של רבבות תורמי קופת העיר אשר יירתמו כבר בשעות הקרובות למען יתומי חודש אדר אשר אין להם מאומה להוצאות הנישואין.

לחצו כאן למסירת שם לתפילה>>>

זה לא חתן או כלה בודדים, זה עשרות חתנים וכלות, 71 במספר, כאלה שהיו בטוחים שהנה יגיע היום הכל כך מאושר, שהנה יגיע היום בו הם יוכלו לפתוח דף חדש בחייהם לאחר ימי האבל על אחד מהוריהם לא עלינו, אך כעת הם נמצאים במצב נורא ואיום. במצב בו הם לא יודעים כיצד הם יכנסו אל תחת החופה. מצב בו אין להם פרוטה להוצאות החתונה, לא צלם ולא תזמורת, לא שמלת כלה ולא נדונייה, פשוט כלום.

קול זעקם הנוראה הגיעה עד לשולחנו של פוסק הדור מרן הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א אשר בצעד חריג התיישב לכתוב מכתב נדיר בו הוא גוזר כי התורמים יזכו לקבל את שכרם בשלימות מאת אבינו שבשמים. במכתב החריג נכתב: "כדאי הוא זכות המצווה הגדולה להשיא יתומים ויתומות לעורר רחמי שמים על כל הנותנים שיזכו לראות ישועת ה', ונאמן הוא אבינו שבשמים שישלם שכר רב למי שמרחם על בניו, וכל המוסיף בנתינתו יוסיפו לו ברכה מן השמיים".


הגר"מ שטרנבוך • באדיבות המצלם

אתם מבינים את משמעות המכתב? פוסק הדור גוזר לכם בגזירה נוראה כי התומכים באותם היתומים יזכו שהקדוש ברוך הוא ישלם להם שכר רב. אתם זקוקים לברכה יותר חזקה מזה? לברכה יותר מפורשת מזה? זה הרי משהו חסר תקדים, אתם תורמים ותומכים בחתנים וכלות השבורים והוא, פוסק הדור, גוזר לכם כי תזכו לשכר רב מן השמיים.

אם לא די במכתב המיוחד אזי מרן פוסק הדור יטריח את עצמו בערב ראש חודש הקרוב לקבר רחל אמנו ע"ה שם בבכי ובתפילה הוא יקרע שערי שמים לישועתם של כל אותם אלה שייענו לקריאתו, כל אותם אלה שיעשו את הצעד הפשוט הזה וייעמדו לימינם של אותם חתנים וכלות יתומים שפשוט אין להם מאומה. עשו זכת כעת והבטיחו לעצמכם שהשם שלכם יוזכר במעמד התפילה הנדיר. הצטרפו כעת.

לחצו כאן למסירת שם לתפילה>>>

קבר רחל ערב ראש חודש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד