א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"פוטין הזמין אותי"

אולמרט תוקף: "בנט ולפיד חייבים להפסיק לגמגם"

ראש הממשלה לשעבר ממשיך לבקר את התגובה הישראלית לפלישה הרוסית לאוקראינה, וקורא לראש הממשלה וראש הממשלה החלופי לגנות את נשיא רוסיה: "להפסיק לגמגם ולגנות את פוטין בפה מלא. זה גם צעד מוסרי וגם האינטרס הישראלי"

אולמרט תוקף: "בנט ולפיד חייבים להפסיק לגמגם"
אהוד אולמרט צילום: משה שי, פלאש 90

אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר, תוקף את תגובתם של בנט ולפיד לפלישה הרוסית ומספר כי פוטין הזמין אותו בעבר לביתו גם לאחר שסיים את תפקידו כראש ממשלה.

אולמרט קרא בראיון ב"גלי צה"ל" לראשי הממשלה לגנות את פוטין, למרות החשש שהמהלך יפגע באינטרסים הישראלים בגבול הצפוני. "בנט ולפיד חייבים להפסיק לגמגם ולגנות את פוטין בפה מלא. זה גם צעד מוסרי וגם האינטרס הישראלי".

הוא המשיך ואמר, ‏"האינטרס שלנו הוא להיות צמודים לאלה שיכולים בבוא הזמן לסייע לנו. בינתיים, הרוסים הם אלה שתומכים בסוריה ומתרועעים עם החמאס. אז מה הניסיון ליצור משוואה מלאכותית כאילו יש לנו אינטרס בשני הצדדים?".

אולמרט גם סיפר שבעבר נשיא רוסיה הזמין אותו לביתו, גם לאחר שסיים את תפקידו כראש ממשלה. "‏היו לי ויכוחים לא מעטים עם פוטין אבל היו לנו יחסים מצוינים, הוא אפילו הזמין אותי לביתו אחרי שחדלתי להיות ראש ממשלה. זה מעולם לא מנע ממני להגיד לו מה הן נקודות המחלוקת בינינו".

ולדמיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה נפתלי בנט יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד