כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
המאבק בחנויות הסלולר

סחיטה והלבנת הון: הוארך מעצרו של איש ועדת הרבנים

איש ועדת הרבנים לענייני תקשורת שנעצר הלילה, יישאר במעצר ליום שני בשבוע הבא. כך קבע בית המשפט השלום בירושלים בדיון שנערך בעניינו | במשטרה טוענים כי החשוד סחט באיומים, גרם נזקים ותקף בעלי חנויות - במסגרת המאבק בחנויות הסלולר

מעצר חרדי, ארכיון
מעצר חרדי, ארכיון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בית המשפט האריך בצהריים (שלישי) בשבוע ימים את מעצרו של איש ועדת הרבנים לענייני תקשורת, שנעצר במהלך הלילה בחשד לשורת עבירות, זאת במסגרת המאבק נגד חנויות הסלולר. למרות שהחשוד הכחיש את המיוחס לו, קבע בית המשפט כי הראיות שנאספו נגדו מעלות חשד סביר לביצוע העבירות.

העבירות שבמשטרה מייחסים לחשוד: קשירת קשר לעשות פשע, סחיטה באיומים, איומים, היזק לרכוש במזיד, תקיפה סתם, השתתפות בהתקהלות אסורה והלבנת הון

לפי המשטרה, במספר רב של הזדמנויות בחודשים האחרונים, סחט החשוד באיומים בעלי חנויות סלולר, תוך שהוא מציע להם לשלם לו סכומי כסף בתמורה לקבלת תעודת כשרות להפעלת החנויות. כמו כן, פעל החשוד לקבלת כספים מיבואנים ומשווקים של מוצרי סלולר, כנגד מתן תעודת כשרות, מבלי לדווח על הכנסותיו.

כפי שדווח הבוקר, שוטרים פשטו במהלך הלילה על ביתו בירושלים, ערכו במום חיפוש נרחב שבסיומו הוא נעצר לחקירה. החשוד, בשנות השלושים לחייו מבכירי ועדת הרבנים לענייני תקשורת, דמות מוכרת למשטרת ישראל, שבעבר אף נחקר על ידי משטרת מרחב דן.

במהלך התקופה האחרונה היה החשוד היה בקשר עם עסקני 'העדה החרדית' בעניין ההפגנות נגד חנויות הסלולר בשכונת 'גאולה' בירושלים.


עו"ד איתי כהן

בדיון שנערך היום קבע השופט אלעד לנג כי "ראיות אלה מניחות חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות למשיב". "בנוסף", קבע השופט, "מתקיימת בענייננו עילת מעצר של מסוכנות, לנוכח המעשים המיוחסים לו".

עורכי הדין שלמה חדד ואיתי כהן ממשרד כהן חדד ושות' מסרו: מדובר בהארכת מעצר ראשונה. מרשנו מסר גרסה סדורה במשטרה ולפיה דחה את את כל המיוחס לו. המשטרה מנסה בכל דרך אפשרית ליחס לו דברים שלא ביצע מעולם והדברים ייתבהרו בהמשך ההליך.

 

 

 

ועדת הרבנים לענייני תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד