כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
החזרה לשגרה

חברת התעופה הבריטית הודיעה: טיסות ללא מסכות

בהמשך להסרת המגבלות בבריטניה, חברת Jet2 מבטלת את חובת עטיית המסכות בטיסותיה. בישראל, לא צפויים שינויים בקרוב בנוגע למסכות.

חברת התעופה הבריטית הודיעה: טיסות ללא מסכות
דייל בטיסה צילום: מתוך הסרטון

מדינות רבות ברחבי העולם משחררות אט-אט את מגבלות הקורונה, תוך ניסיון לחזור לשגרה. וכעת, חברת הלואו-קוסט הבריטית Jet2 היא חברת התעופה הראשונה בעולם שמבטלת את חובת עטיית המסכות במטוסים ובטרמינלים שלה. ההחלטה תקפה על כל הטיסות של החברה ליעדים השונים ברחבי העולם.

בהצהרה המופיעה באתר האינטרנט של החברה נכתב: "זו כבר אינה חובה חוקית לחבוש מסכת פנים בנמלי התעופה שלנו או במטוסים שלנו". לצד זאת, דובר מטעם חברת Jet2 אמר כי החברה "עוקבת אחר ההמלצות של ממשלת בריטניה ומעודדת את הנוסעים לחבוש מסכת פנים בתוך המטוסים שלה, כמו גם בטרמינלים של נמל התעופה, אם הם מסוגלים". כזכור, בריטניה הייתה מהמדינות הראשונות שהסירו כמעט לגמרי את מגבלות הקורונה, כולל הצורך בחבישת מסכות. עוד נמסר כי החלטת החברה לא תחול על טיסותיה מסקוטלנד, בה נותרה עדיין חובת עטיית מסכה.

בסקנדינביה, מספר חברות תעופה מקומיות הכריזו כי יבטלו את החובה לעטות מסכות בטיסות פנימיות. לצד זאת מדגישות החברות כי בטיסות לשאר היעדים באירופה ומהם, יישארו ההנחיות כשהיו, כולל הצורך במסכה. חברת התעופה Cathay Pacific הודיעה כבר בתחילת 2021 כי תבטל את הצורך במסכה בשינה לנוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים, בטענה שיש הפרדה ומרווח גדול בין הנוסעים ושאין חשש להדבקה.

לצד זאת, בישראל, למרות ביטול התו הירוק ועל אף מתווה התיירות החדש, ההערכות הן כי ההנחיות בנוגע לחבישת מסכות בחללים סגורים לא ישתנו - לפחות עד חג הפסח, והטסים לישראל וממנה יצטרכו לעשות זאת עם מסכה על פניהם.

קורונה מסכות טיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד