כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
עוד ועוד חברות מצטרפות

רוסיה מתמודדת ומנסה להסתגל לסנקציות ולחרמות

רוסיה מנסה להציל את כלכלת המדינה מקריסה כלכלית. הבנק המרכזי במדינה הודיע על העלאת הריבית, ופוטין חם על צו שמגביל יציאה עם כסף במזומן | אפל תפסיק למכור את מוצריה. גוגל מנסה להגביל את המידע השקרי של התקשורת הרוסית

רוסיה מתמודדת ומנסה להסתגל לסנקציות ולחרמות
הקרמלין צילום: unsplash

כלכלת רוסיה עוברת טלטלה בעקבות העיצומים שמטילות עליה מדינות המערב והחברות הכלכליות העולמיות. בינתיים הבורסה קורסת, ומנהיגי המדינה מנסים להתמודד עם המצב.

כדי למנוע יציאה של אזרחים עם הון ולהבריח אותו, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הודיע שהוא חתם על צו האוסר הוצאת יותר מ-10 אלף דולר במזומן מרוסיה, כדי להקשות עליהם.

בנוסף הבנק המרכזי של רוסיה העלה את הריבית עד ל-20% כדי להתמודד עם צניחת הרובל לשפל חסר תקדים, שעומד על פחות מסנט אמריקאי אחד.

בינתיים החרם של חברות כלכליות במערב ממשיך. חברת אפל הודיעה ששירות 'אפל פיי' לא יהיה זמין יותר ברוסיה. בנוסף היא הודיעה שהיא מפסיקה למכור את מוצריה באתר האינטרנט שלה במדינה.

עוד הודיעה אפל שאפליקציות של רשתות החדשות הרוסיות ספוטניק ו-RT לא יהיו זמינות יותר באפסטור. גוגל הודיעה שהיא תסיר משירות 'גוגל ניוז' דיווחים מרשתות תקשורת שממומנות על ידי השלטונות ברוסיה.

מלחמת אוקראינה רוסיה הטלת סנקציות ולדימיר פוטין אפל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד