י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המשטרה חוקרת

בן 9 התגנב למטוס וטס כמעט 3,500 קילומטרים ללא הורים

משטרת ברזיל חוקרת איך וכיצד הצליח ילד בן 9 לעלות על מטוס ללא הוריו, ללא כרטיס טיסה וללא מזוודות ולטוס מרחק 3,500 ק"מ למחוז אחר במדינה | אמו התעוררה וגילתה כי בנה הקט אינו בבית

בן 9 התגנב למטוס וטס כמעט 3,500 קילומטרים ללא הורים
אילוסטרציה צילום: unsplash

ילד ברזילאי בשם עמנואל מרק דה אוליביירה, בן ה-9 התגנב למטוס וטס ברחבי המדינה לבדו. הוא דווח כנעדר על ידי הוריו בעיר מנאוס בשבת האחרונה. אמו של אוליביירה, דניאל מרקס, סיפרה לרשויות שבנה היה במיטתו כשהתעוררה בשעות הבוקר המוקדמות. עם זאת, כשהיא הלכה לבדוק שוב שעתיים לאחר מכן, הוא נעלם מהבית ולא נודע מקום הימצאו.

על פי הדיווחים בברזיל, הילד התגנב מביתו ועשה את דרכו לשדה תעופה סמוך, שם עלה על מטוס ללא כרטיס. מסתבר שהילד חיפש בגוגל טכניקות "איך לעלות על מטוס בלי לשים לב", כך על פי דיווחים בתקשורת המקומית.

ילד בטיסה. אילוסטרציה. צילום: pexels.

הילד טס ממנאו, בצפון מערב ברזיל, לעיר גוארולהוס, שנמצאת בדרום מזרח מדינת סאו פאולו, מרחק כ-3,500 ק"מ מביתו. אמו הנסערת לא ידעה נפשה מרוב צער ולא ידעה מה עלה בגורלו, לבסוף גילתה שבנה נמצא בצד השני של המדינה. הנהלת שדה התעופה חוקרת כעת כיצד הצליח הילד לעלות למטוס ללא מסמכי נסיעה וללא מזוודות.

המשטרה המקומית ביקשה גם תמונות מצלמות אבטחה מנמל התעופה ופתחה בחקירה, לדבריה, אין היסטוריה של אלימות במשפחה ושהילד חסר הפחד פשוט החליט לנסוע לסאו פאולו כדי לבקר כמה מבני משפחתו האחרים.

ילד טיסה ברזיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד