ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
חלה במשך 21 שנה

בד"ה: ר' חיים מאיר נפטר בדמי ימיו בגיל 48

הרה"ח ר' חיים מאיר ברמינקה ז"ל מחסידי ויז'ניץ נפטר מהמחלה ווירוס שהסתבך לאחר שחלה במשך שנים רבות במחלה הנוראה. היה מחסידי ויז'ניץ באשדוד שקיבל את ייסוריו באהבה ודומיה. הלוויתו מבני ברק אשדוד 

בד"ה: ר' חיים מאיר נפטר בדמי ימיו בגיל 48
הרה"ח ר' חיים מאיר ברמינקה ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הבוקר הגיעה הבשורה המעציבה על פטירתו בדמי ימיו של הרה"ח ר' חיים מאיר ברמינקה ז"ל מחסידי ויז'ניץ באשדוד, שסבל במשך שנים רבות ייסורים קשים ומרים, והוא בן 48 בלבד.

המנוח ז"ל בנו של הרה"ח ר' שמעון ברמינקה שיחי' מוותיקי המחנכים בתלמוד תורה ויזנ'יץ בקרית ויז'ניץ  בבני ברק.

בשמחת הברית נקרא על שמו של הרבי בעל ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זצ"ל ובילדותו ובבחרותו למד וגדל במוסדות התורה של חסידות, ויז'ניץ, בהגיעו לפרק האיש מקדש נישא לרעייתו שתחי' בתו של הרה"ח ר' משה אהרן גפנר שיחי'.

לאחר נישואיו נכנס ללמוד בכולל של חסידות ויזנ'יץ שם ישב והגה בתורה, לאחר מכן יצא לפרנסתו בערב כעובד בחנות דסקל הלבשה חסידית שם שירת את הלקוחות בנאמנות ובמסירות.

היה דבוק במורו ורבו הרבי בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצ"ל ודבריו של הרבי היו שגורים על לשונו תדיר, וכן היה קשור לבנו האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א שאף ביקרו בבית החולים.

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על אברך עדין נפש, ועל אף שהיה חולה כל כך הרבה שנים תמיד החיוך על פניו ובטח בהשם שהכול יהיה בסדר, ומעולם לא התלונן.

לפני 21 שנה גילו אצלו ל"ע את המחלה הנוראה ועבר טיפולים קשים ותמיד היה בשמחה וברוגע ובאמונה חזקה מאוד.

לפני כשנה וחצי בתקופת התפשטות נגיף הקורונה נדבק בנגיף והיה מורדם ומונשם במשך תקופה ארוכה, ולאחר מכן התאושש והיה חלש מאוד, לפני כשבועיים נדבק בוירוס ומאז מצבו הידרדר ולפנות בוקר נפטר בבית החולים שיבא בתל השומר.

זכה והותיר אחריו את רעייתו שתחי' ושני בניו.

מסע הלוויה הבוקר (חמישי) בשעה 11:30 בבוקר מביהמ"ד הגדול בקרית ויז'ניץ בבני ברק ומשם לאשדוד מביהמ"ד אמרי חיים ויזניץ ברובע ז’ לבית העלמין בעיר שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

חסידות ויז'ניץ הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד