כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מומחיות שמתאימה לכם

לראשונה בישראל: משחת שיניים בתוספת מלח אקטיבי

מומחיות שמתאימה לכם: חניכיים בריאות עם סדרת PROTECTIVE SALT של אורביטול

לראשונה בישראל: משחת שיניים בתוספת מלח אקטיבי
חדש על המדפים צילום: יח"צ

משחת שיניים ושטיפת פה דנטאלית  בתוספת מלח אקטיבי המסייע בעצירת דימומים.

אורביטול, מותג מוביל בתחום היגיינת הפה, משיק את סדרת PROTECTIVE SALT, משחת שיניים ושטיפת פה בתוספת מלח אקטיבי שהוכחו מחקרית כמסייעים בעצירת דימומים ושמירה על בריאות החניכיים. לסדרת המוצרים טעם מנטה עדין לתחושת רעננות וקרירות מתמשכת.

משחת שיניים Orbitol Protective Salt מסייעת בשמירה על חניכיים בריאות, מסייעת בעצירת דימומים והפחתת נפיחות ואדמומיות, מעניקה 12 שעות הגנה מהתפתחות רובד חיידקים, בעלת רמת פלואוריד מרבית להגנה מפני עששת ואינה מכילה גלוטן .

שטיפת פה דנטאלית Orbitol Protective Salt קוטלת 99.9% מהחיידקים, אינה מכילה אלכוהול, מכילה תמציות צמחים המסייעות בהרגעת אדמומיות ומעניקה תחושת ניקיון ורעננות מוגברת.

90% מהאוכלוסייה הבוגרת סובלים מדלקות חניכיים !

הסדרה החדשה של אורביטול מסייעת בשמירה על שיניים וחניכיים בריאות, מכילה מלח בריכוז המותאם לחלל הפה המסייע בעצירת דימומים, מועשרת בפלואוריד למניעת עששת, מסייעת בהפחתת רובד החיידקים (פלאק) הגורם העיקרי למחלות חניכיים. מעניקה תחושת ניקיון ורעננות מוגברת.

כידוע, למלח תועלות רבות:

  1. מסייע בעצירת דימומי חניכיים - מלח ידוע כמכווץ כלי דם
  2. מסייע בהפחתת נפיחות חניכיים - מלח סופח מהחניכיים נוזלים הגורמים לנפיחות
  3. מסייע בחיטוי הפה ובהרגעת אדמומיות אנטי-בקטריאלי טבעי
  4. הפחתת ריח פה - המלח משנה את רמת ה-p.H באופן זמני ונלחם בחיידקים
  5. מסייע בהקלה על פצעי פה - מאיץ תהליכי ריפוי

המלח ידוע כאויב של החיידקים ועל כן מועיל מאד לטיפול בדלקות חניכיים

מלח הוא חומר שכיח בשימוש ברפואה הטבעית. לפני הספירה, היוונים והמצרים הקדמונים הכתירו אותו כבעל השפעות אנטי דלקתיות ורקחו מתכונים כשהמלח משמש מרכיב עיקרי בריפוי. מהן התכונות של המלח המאפשרות ריפוי דלקות בחניכיים?

הרבה יותר מ"תרופת סבתא" - רבים לא יודעים זאת, אך למלח יש תועלות רבות, ביניהן: המלח עוצר דימומי חניכיים, מפחית נפיחות חניכיים, מרגיע אדמומיות, מסייע בחיטוי הפה, מפחית ריח פה, מקל על פצעי פה ועוד.

"בשל תכונותיו האנטיבקטריאליות, מלח "הורג" סוגים מסוימים של חיידקים ביעילות", מסבירה ד"ר טלי שקרצ'י, מומחית למחלות חניכיים. "באמצעות תהליך המכונה אוסמוזה, מים עוברים החוצה מהחיידק כדי לאזן את ריכוזי המלח בכל צד של קרום התא שלו כך שבסביבה עם ריכוז מלח גבוה ימות תא החיידק״.

בזכות האפקט האנטיבקטריאלי של שטיפות מי מלח, שטיפות אלו משמשות גם כטיפול כנגד דלקת חניכיים, ריח רע מהפה ואפילו כאב גרון, כולם מצבים שנובעים מזיהום חיידקי. למלח יש גם השפעה

בהקטנת נפיחות ובצקת שנגרמים במצבים של דלקת. כך ששימוש בשטיפות מי מלח מצמצם דימומים מהחניכיים.

"שטיפת פה עם מלח יכולה לעתים לקדם ריפוי מהיר יותר בפה לאחר ניתוח או טראומה קטנה כמו חתך" מציינת ד״ר שקרצ׳י, ״אך כמובן שיש להשתמש בה בהתאם להוראות הרופא המטפל ובהתאם לסוג הטיפול הניתוחי שבוצע״.

שילוב מלח בשגרת הצחצוח

״שגרת צחצוח יעילה היא הדרך הטובה ביותר לשמור על בריאות השיניים, החניכיים והלשון. צחצוח פעמיים ביום במשך שתי דקות ושימוש בחוט דנטלי לפחות פעם אחת ביום הן פעולות בסיסיות לשמירה על פה בריא״ מסבירה ד״ר שקרצ׳י. לאחרונה, פותחו שטיפות פה עם מי מלח, לדוגמא אורביטול Protective Salt, היכולות להוות תוסף להשלמת השמירה על היגיינת הפה ולהפחתת דלקת.

לסיכום, לא לחינם השתרש המונח ״לזרות מלח על הפצעים״ שכן מדובר במרכיב מהטבע שבין יכולותיו הרבות, הוא משמש גם בכדי למנוע זיהומים ואף מזרז ריפוי.

סדרת PROTECTIVE SALT היא חלק מסדרה חדשה מקצועית ואיכותית של אורביטול המצטרפת למגוון מוצרי אורביטול חדשים שפותחו עם שימת דגש מיוחד על בריאות החניכיים. לאורביטול משחות שיניים ושטיפות פה ייעודיות לטיפול בריח פה, להלבנה ולרעננות חריפה ועוצמתית. מברשות השיניים של אורביטול רכות וגמישות ואינן פוגעות בבריאות החניכיים. בנוסף מציעה אורביטול סדרת מוצרי היגיינת פה ייעודית לילדים הכוללת משחות שיניים, שטיפות פה ומברשות שיניים ידניות וחשמליות.

כשרות: בד"צ העדה החרדית

משחת שיניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד