כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בתום מצוד

אחרי שביצע שני פיגועי דקירה: המחבל נלכד

בתום מרדף: המחבל, בשנות ה-20 לחייו, שביצע ביממה האחרונה שני פיגועי דקירה נגד יהודים בכפר חיזמא הסמוך לירושלים נלכד בשעות האחרונות

אחרי שביצע שני פיגועי דקירה: המחבל נלכד
לוחמי מג"ב. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כוחות הביטחון לכדו בצהריים (חמישי) את המחבל שביצע ביממה האחרונה שני פיגועי דקירה נגד יהודים בכפר חיזמא הסמוך לירושלים.

בתום מצוד שנערך מאז אמש, מסתערבי ולוחמי מג"ב, בהכוונת שב"כ, עצרו את במחבל בשנות ה-20 לחייו, בביתו שבמזרח ירושלים, והעבירו אותו לחקירה בשירות הביטחון הכללי.

הבוקר, כזכור, נפצע ישראלי באורח בינוני כתוצאה מדקירה בכפר חיזמא. בתום חקירה נקבע כי מדובר בפיגוע לאומני. מדובר בפעם בתקרית שנייה בתוך יממה בתוך הכפר הפלסטיני. אתמול נדקר יהודי נוסף כשנכנס לבית עסק בכפר.

ממד"א נמסר כי הפצוע הגיע עצמאית למחסום וכי חובשים ופרמדיקים של מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק, גבר כבן 40 במצב בינוני יציב, עם פציעה חודרת.

אמש, כאמור, נפצע תושב ירושלים כבן 48 באורח בינוני באירוע דקירה שאירע בכפר. במשטרה הודיעו כי הם בודקים האם מדובר בפיגוע לאומני.

הנדקר הגיע מעט אחרי השעה 17:00 למחסום חיזמא כשהוא פצוע, ודיווח לכוחות הביטחון כי נדקר.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים. ממד"א נמסר כי התקבל דיווח על גבר שנפצע כשהותקף בחיזמא, והובא לכיכר הסמוכה לכפר בליווי כוח רפואי של צה"ל. "חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק, גבר כבן 48 במצב בינוני יציב, עם פציעה חודרת", נמסר.

כפר חיזמא מחסום חיזמא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד