כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
החזית התקשורתית

העיתונאית שמדווחת מאולפן סודי: "נמצאים בסרט אימה"

מריצ׳קה פלאדרו היא עיתונאית בערוץ טלוויזיה גדול באוקראינה, ומאז הפלישה היא משדרת מאולפן סודי כדי להמשיך להעביר את החדשות לאזרחי המדינה. בראיון לתקשורת הישראלית היא מספרת על המצב ועל בחירתה האישית: "האם אטפל בילדיי או אמהר לבצע את העבודה שלי?"

העיתונאית שמדווחת מאולפן סודי: "נמצאים בסרט אימה"
אילוסטרציה צילום: unsplash

כדי להעביר את החדשות מהמלחמה לצופיה במדינה, מריצ׳קה פלאדרו, מגישת חדשות באוקראינה, החלה לדווח מתוך אולפן סודי במערב המדינה. בראיון ל'חדשות 13' היא מספרת על המצב.

"מאחר שידוע לי שבעלי בצבא, אני חושבת על ביטחונם של ילדיי, על העבודה שלי ועל התמיכה בקהל שלנו. כאשר דיברתי עם בעלי, האתגר העיקרי שניצב בפניי היה ההבנה של מה שאעשה כאשר הפלישה תתחיל".

היא מפרטת, "האם אטפל בילדיי או אמהר לבצע את העבודה שלי? זאת הייתה בחירה קשה ביותר, מפני שבעלי גרם לי להבטיח כי אם משהו יתחיל לקרות אקח את ילדיי ואסע ולא נתתי לו תשובה החלטית, שלפיה אבחר לפעול כך. הוא דאג עד כדי כך שהוא לקח את ילדיי אל מערב אוקראינה".

"אנחנו לא מרשים לעצמנו לחשוב מחשבות כאלה, מחשבות על כך שאנו הולכים להפסיד, על כך שיכבשו את המדינה". היא אומרת שלא חשבה לעזוב את המדינה יחד עם ילדיה ומודה: "אני אפילו חשה מעט אשמה על כך שאינני נמצאת בעיר הבירה, על כך שאני מעט בטוחה יותר ביחס לאנשים שנמצאים בעיר הבירה כעת".

"איננו קולטים עדיין את מה שקורה. הדבר דומה לכך שאנחנו נמצאים בסרט אימה. אני חושבת שיידרש זמן כדי לקלוט את מה שאנחנו עוברים כעת".

אולפן מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד