כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ענקית המזון הצרפתית

'קרפור' עושה עלייה לישראל; אלו מותגים ימחקו?

אחת מרשתות השיווק הגדולות ביותר בעולם תפתח רשת שיווק בישראל, במסגרתה 150 סניפים יוסבו לסניפי הרשת הצרפתית - במקום המותגים 'מגה' ו'יינות ביתן', לצד פתיחת סניפים חדשים בכל רחבי הארץ

'קרפור' עושה עלייה לישראל; אלו מותגים ימחקו?
יינות ביתן צילום: שוקה כהן, יחצ

רשת 'קרפור' הצרפתית, אחת מקמעונאיות המזון הגדולות הגדולות ביותר בעולם, תפתח רשת שיווק גם בישראל, ותנסה להתמודד מול הרשתות הגדולות הישראליות.

הרשת האירופאית חתמה על מזכר הבנות עם 'אלקטרה מוצרי צריכה' לפתיחת רשת שיווק בישראל, במסגרתה מעל ל-150 סניפים של סופרים יוסבו אליה, לצד פתיחה של סניפים חדשים ברחבי הארץ.

במסגרת העסקה יבוטלו המותגים מגה ויינות ביתן, ובמקומן יתנוסס המותג של קרפור בתוך שלוש שנים. בחודשים הקרובים מוצרי קרפור יחלו להימכר ביינות ביתן.

"הסניפים הראשונים של קרפור יפתחו עד סוף 2022 ובתוך שלוש שנים יוסבו למעלה מ-150 סניפי ביתן-מגה לקרפור, במקביל לפתיחת סניפים חדשים. מוצרי המותג הפרטי של קרפור יחלו להימכר בסניפי יינות ביתן עוד לפני הקיץ", מסרה הבוקר "אלקטרה".

הסכם הזכיינות בין הצדדים הוא לתקופה של 20 שנה, עם אפשרות להארכה ל-20 שנים נוספות. תמורת הזכיינות תכלול תשלום ראשוני, בתוספת תשלומים שישולמו כשיעור מההכנסות. הצדדים יפעלו לחתימה על הסכם מחייב עד אפריל 2022.

חברת קרפור מחזיקה בכ-14 אלף סניפים באירופה, במזרח התיכון, בצפון אפריקה, במזרח אסיה ובאפריקה, וזאת תהיה פעם ראשונה שקמעונאית מזון בינלאומית בסדר גודל כזה נכנסת לישראל.

מגה יינות ביתן סופרמרקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד