כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"עשה לבנט מניפולציה"

כשיר לעמוד לדין? הפסיכיאטר הבכיר מנתח את מצבו של פוטין

ד"ר אילן רבינוביץ' טוען כי נשיא רוסיה פוטין "סוגד לכוח ובז לחולשה". הוא מוסיף: "פוטין מאוד מסוכן כי הוא מאוד חכם". הוא קובע: "פוטין לא חולה נפש. כשיר לעמוד לדין"

כשיר לעמוד לדין? הפסיכיאטר הבכיר מנתח את מצבו של פוטין
ולדימיר פוטין צילום: פייסבוק רשמי

הפסיכיאטר הקליני ד"ר אילן רבינוביץ' התייחס הבוקר (ראשון) לשאלה שמעסיקה בימים אלו את העולם כולו: מה מצבו המנטלי של נשיא רוסיה וולדימיר פוטין, שפלש למרות מחאות העולם לאוקראינה?

"פוטין נרקיסיסט עם גישות אנטי סוציאליות. כילד קטן שתמיד ניצח בקרבות ג'ודו היה לו מוטו 'אם אתה אמור להיקרא לקרב - קודם תתקוף אתה ראשון', אומר ד"ר רבינוביץ' לינון מגל ובן כספית ברדיו 103FM. לדבריו, "הוא מעריץ כוח ושליטה. סוגד לכוח - בז לחולשה. לדידו, רוסיה זה הוא".

עוד אמר ד"ר רבינוביץ': "במשך כל שנות שלטונו דבר אחד ידוע, אם אתה מתנגד לו אתה תגמור או בארון קבורה או בבית הכלא. אין דבר כזה אופוזיציה לפוטין". רבינוביץ' הדגיש כי פוטין "כשיר לעמוד לדין, הוא מאוד מסוכן כי הוא מאוד חכם. הוא לא חולה נפש. בדרך כלל רודנים כמוהו מבינים רק כוח. אצל אנשים כמו פוטין זה תמיד שחור ולבן, או שהם יחבקו אותך או שישמידו אותך טוטלית בלי רחמים".

"צריך ללכת כמו לוליין על חבל דק בקרקס. זה קצת מסוכן כשדוחקים בן אדם כמוהו שאין לו גבולות", הסביר הד"ר כיצד יש להתנהל מול פוטין והתייחס לפגישתו אמש עם בנט: "אני חושב שהוא עשה לבנט מניפולציה. זה לא בלקסיקון של פוטין להתקפל, הוא לא יודע מה זה להתקפל. הוא יוכל לעצור רק אם יקבל מצב בו אוקראינה מפורזת טוטלית והוא יוכל להציג את זה בתור ניצחון, ולהאמין בזה שזה ניצחון שלו".

אהרן רבינוביץ מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד