י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כתב אישום

"מחכה לה בגיהינום": סחט את אחותו וזייף את חתימתה

לבית המשפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד עו"ד בגין עבירות סחיטה באיומים, זיוף ומרמה. זאת לאחר, שסחט את אחותו ואף זייף את חתימתה במטרה להעביר קרקע שבבעלותה לאביהם

"מחכה לה בגיהינום": סחט את אחותו וזייף את חתימתה
חשוד. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

מחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה הגישה לאחרונה, לבית המשפט השלום בתל אביב, כתב אישום נגד עבד זייתונה בגין עבירות סחיטה באיומים, זיוף ומרמה. זאת לאחר, שסחט את אחותו ואף זייף את חתימתה במטרה להעביר קרקע שבבעלותה לאביהם.

על פי המתואר בכתב האישום, במהלך 2015 רכש אביהם של המתלוננת והנאשם מקרקעין בעיר בת ים ורשם אותם על שם המתלוננת. מספר שנים לאחר, בהתאם לבקשת אביה, העבירה לו המתלוננת אחוזים בודדים מזכויותיה במקרקעין.

מספר חודשים לאחר ההעברה, יצר הנאשם קשר עם המתלוננת וניסה לשכנעה לחתום על מסמך לפיו היא מוותרת על כל זכויותיה במקרקעין לטובת אביה, אך המתלוננת סירבה לכך. למרות סירובה של המתלוננת וללא ידיעתה זייף הנאשם, עו"ד בהכשרתו, את חתימתה על גבי חוזה מכר ללא תמורה, תצהיר ומסמך נוסף שהוגשו לרשויות המס במטרה להעביר את הזכויות במקרקעין מהמתלוננת לאביהם.

בהסתמך על מסמכי העסקה שהגיש הנאשם, הודיעה רשות המיסים כי איננה מכירה בהעברות הזכויות מהמתלוננת לאביה כהעברות ללא תמורה ומשכך פסקה שומה על סך 436,000 ₪ המגלמת את תשלומי המס החייבים. לאור זאת, פנה הנאשם באמצעות אימם למתלוננת, הודיע לה על קיומו של החוב ואמר לה כי עליה להעביר טופס ייפוי כוח לפעול בשמה מול רשות המיסים, על מנת שהנאשם ואביהם יוכלו לטפל בתשלום החוב עבורה.

המתלוננת סירבה לחתום על ייפוי כח. לאור האמור במהלך ההתכתבות עם אמו דרש הנאשם שתעביר לו את מספר הטלפון של המתלוננת. ואיים על המתלוננת בכותבו כי הוא ידאג "למצוא אותה מתחת לאדמה". עוד כתב ביחס למתלוננת כי "גורלה יהיה מר, בדיוק כמו שמחכה לה בגיהינום". כל זאת במטרה שתחתום על ייפוי הכוח כאמור.

בנוסף, כתב האישום מייחס לאחותם של הנאשם והמתלוננת סאלי דינה ובעלה חאדר אלדיני עבירות שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה. זאת לאחר שפעלו, כדי לגרום למתלוננת לחזור בה מתלונתה כנגד הנאשם.

החקירה מנוהלת על ידי כוח משימה מיוחד אשר הוקם לאחרונה במטרה להילחם בתופעת סחיטת דמי חסות באמצעות חברות שמירה לכאורה, הכולל את משטרת ישראל, המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, בשיתוף הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ורשות המיסים.

 

 

סחיטה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד