י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מחאת 'הפלג' בירושלים

קשה לצפייה: שוטר "מוחץ" ברגלו את ראש המפגין | תיעוד

לוחם יס"מ המואשם בתקיפה, תועד במהלך הפגנת 'הפלג' בירושלים דורך באמצעות ברכו על ראשו של מפגין | בתום כשעתיים של מחאה, הצירים נפתחו לתנועה. שבעה מפגינים נעצרו | המשטרה: "מפגינים חסמו אוטובוסים, רכבי חירום ואת הרכבת קלה, וכן התעמתו עם השוטרים במקום תוך השלכת חפצים ואבנים לעברם, תקיפת עוברי אורח וגרימת נזק לכלי רכב" | תיעוד

קשה לצפייה: שוטר "מוחץ" ברגלו את ראש המפגין | תיעוד
תקיפת המפגין בירושלים צילום: איתמר כרמון, חדשות כל העולם

תיעוד מזעזע: לוחם יס"מ תועד הערב (ראשון) במהלך הפגנת 'הפלג הירושלמי', כשהוא דורך עם ברכו מספר פעמים על ראשו של מפגין חרדי.

יצוין נגד השוטר שתועד מתנהל באלימות, הוגש כתב אישום בעקבות תקיפה חמורה של צעיר ערבי בשכונת סילוואן בירושלים. לפי כתב האישום, השוטר גרם לשבר באפו של הצעיר.

במהלך הפגנת 'הפלג הירושלמי' נעצרו לפחות שבעה מפגינים שהפרו את הסדר בכניסה לירושלים.

ממשטרת ישראל נמסר בעקבות התיעוד: "בעקבות הפרת סדר והתפרעויות אלימות של מאות מפרי סדר, כוחות המשטרה החלו לפזר את מפרי הסדר במקום, זאת לאחר שניתנה הוראת פיזור ללא הואיל. במהלך הפרת הסדר חסמו מפרי הסדר צירים, אוטובוסים רכבי חירום ואת הרכבת קלה, וכן התעמתו עם השוטרים במקום תוך השלכת חפצים ואבנים לעברם, תקיפת עוברי אורח וגרימת נזק לכלי רכב".

"המשטרה פעלה להדיפת המתפרעים באמצעות אמצעים לפיזור הפרות סדר, ונעצרו שבעה מפרי סדר כשחלקם התנגדו למעצר. נמשיך לאפשר את חופש המחאה כחוק, אולם לא נאפשר התפרעויות אלימות, הפרת הסדר הציבורי וניסיונות לפגוע בשוטרים ובמשתמשי הדרך בניגוד לחוק", הוסיפו במשטרה.

אלימות שוטרים הפגנה הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד