י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תיעוד חריג

"תחזור לרוסיה" • השר מ'יש עתיד' התעמת עם מפגיני 'הפלג'

עימות חריג אחה"צ בהפגנת 'הפלג הירושלמי' בירושלים על מעצרו של אברך מבית שמש. השר יואל רזבוזוב מ'יש עתיד' שנקלע למקום התעמת עם המפגינים מילולית

"תחזור לרוסיה" • השר מ'יש עתיד' התעמת עם מפגיני 'הפלג'
השר רזבוזוב מתעמת עם המפגינים צילום: באדיבות המצלם

שר התיירות, יואל רזבוזוב (יש עתיד), נקלע הערב (ראשון) להפגנת 'הפלג הירושלמי' שנערכה בכניסה לירושלים, בעקבות מעצרו של אברך תושב בית שמש המגודר כמשתמט משירות צבאי. רזבוזוב נקלע למחאה כשיצא ממשרדו. לאחר עימות מילולי בין השר למפגינים, נאלצה המשטרה להתערב ולחלץ את רזבוזוב מבין מאות המפגינים.

תחילה ניסה השר לשוחח עם המפגינים ונכנס עימם לדיון על שילוב חרדים בצה"ל, אלא שמהר מאוד הדיון הפך לעימות מילולי כלפי השר שכלל השמצות אישיות. "זו מדינה שלנו, תחזור לרוסיה, אנטישמים מסריחים", צעקו לעברו המפגינים.

לאחר שנכנס לרכבו, התגודדו המפגינים סביב השר ומנעו את נסיעתו. השוטרים במקום פינו את המפגינים ואפשרו לשר להמשיך בדרכו.

מ'הפלג הירושלמי' נמסר בתגובה: "לשאלת רבים ולאור הפרסומים - חשוב לנו לעדכן: מבדיקה שערכנו עם המפגינים במקום, איש מקרב המפגינים כלל לא זיהה את רזבוזוב כדמות פוליטית כל-שהיא, אלא כאל אדם אנטי דתי שנקלע לסיטואציה וניסה לעורר בכוח פרובוקציה. המפגינים הגיבו בהתאם".

במהלך ההפגנה שהתפתחה לעימותים אלימים, נעצרו שבעה מפגינים. הכניסה לירושלים נחסמה לסירוגין במשך כשעתיים. "בשעות האחרונות מפרי סדר רבים התעמתו עם שוטרים, יידו אבנים ובקבוקים, צעקו נאצים לעבר השוטרים, תקפו עוברי אורח תוך ידוי אבנים, ריסוס פלפל וגרימת נזק לרכב ולרכושו של אחד הנהגים", נמסר מהמשטרה.

יואל רזבוזוב הפלג הירושלמי הפגנת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד