כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מול בג"צ בירושלים

לקראת הדיון; הפגנה לשחרור בן אוליאל: "לעשות צדק"

הפגנה התקיימה הערב מול בית המשפט העליון, לקראת הדיון שיתקיים בבג"צ בעניין ערעורו של עמירם בן אוליאל, אשר מואשם במסגרת פרשת דומא. המפגינים קראו לשופטים לקבל את הערעור ולשחרר אותו: "לעשות צדק עם עמירם". המשטרה עצרה שני מפגינים

לקראת הדיון; הפגנה לשחרור בן אוליאל: "לעשות צדק"
עמירם בן אוליאל צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

מאות הפגינו הערב (ראשון) מול בית המשפט העליון שבירושלים, בקריאה לשחרר את עמירם בן אוליאל. זאת לקראת הדיון שיערך מחר בבג"צ בעניין ערעורו.

אוליאל, נזכיר, הואשם ברצח שלושת בני משפחת דוואבשה בכפר דומא, במה שמכונה "פרשת דומא". הוא כאמור מערער לאור טענותיו על עינויים שעבר במהלך החקירות.

המפגינים קראו לשופטים לשחרר אותו, תוך שהם חוסמים בעיקר כבישים בצומת בית משפט העליון- סינמה סיטי. חבר הכנסת איתמר בן גביר שהשתתף בהפגנה אמר: "אני קורא מכאן לשופטי בית המשפט העליון, לעשות צדק עם עמירם. אני קורא לכם להתפלל לקודשא בריך הוא, לצפות ולהאמין ולהתפלל שיהיה צדק לעמירם".

במשטרה עצרו 2 מפגינים ומסרו: "בשעה זאת מתקיימת מחאה בכיכר אגרנט בירושלים בהשתתפות מאות מפגינים. לפני זמן קצר החלו המפגינים להפר את הסדר הציבורי תוך חסימת צומת רבין - הנשיא השישי (צומת סינמה סיטי) ומנהרת ליפתא לכיוון דרום.

כוחות משטרה במקום פועלים להשבת הסדר הציבורי ולאפשר את פתיחת צירי התנועה. כמו כן, שוטרי התנועה מכווינים את ציבור הנהגים לדרכים חלופיות.

עד כה נעצרו שני מפרי סדר בגין הפרת הסדר הציבורי. משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש המחאה בגבולות החוק אולם לא תאפשר הפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק", לשון התגובה.

עמירם בן אוליאל פרשת דומא הפגנת פעילי ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד