כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
איומים ואלימות

עצור נוסף בפרשת הסחיטה של חנויות הסלולר

משגיח מטעם ועדת הרבנים לענייני תקשורת נעצר במסגרת פרשת הסחיטה של חנויות הסלולר | במקביל, בית המשפט האריך בשבוע  נוסף את מעצרו של צמח צרפתי, לשעבר המפקח הכללי של הוועדה.

עצור נוסף בפרשת הסחיטה של חנויות הסלולר
עצור חרדי. תמונת אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרשת הסחיטה של חנויות הסלולר בריכוזים החרדים: המשטרה עצרה אתמול (ראשון) לחקירה גורם נוסף בוועדת הרבנים לענייני תקשורת. זאת לאחר שבשבוע שעבר נעצר צמח צרפתי, המפקח הכללי בוועדה, שהספיק בינתיים לסיים את תפקידו בגוף הכשרות.

החשוד הנוסף שנעצר, מוכר כמי שפעל כמשגיח על חנויות הסלולר מטעם הוועדה, והיה אחראי לדרוש מבעלי החנויות לקבל את תעודת הכשרות. במקרים שבהם בעל החנות לא קיבל את הדרישה, נערכו סמוך לבית העסק הפגנות סוערות שלא פעם הסתיימו באלימות ונזק לרכוש. בית המשפט האריך את מעצרו בשבוע.

פרקליטו של החשוד, עו"ד רועי פוליטי, מסר בתגובה: "החשוד מכחיש כל קשר לעבירות שממילא אינן מיוחסות לו באופן ישיר, ועד כה והגם שמעצרו הוארך לצורך בדיקות נוספות, אין בידי המשטרה דבר הסותר את טענותיו".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', צרפתי, בשנות השלושים לחייו, נהג, כך לפי החשד, לסחוט באיומים בעלי חנויות סלולר במגזר החרדי. הוא אף חשוד בהיזק לרכוש, תקיפה סתם, השתתפות בהתקהלות אסורה והלבנת הון.

בית המשפט האריך היום בפעם השנייה את מעצרו בשבוע. נציג המשטרה אמר במהלך הדיון: "החשד נגדו מתחזק. החקירה רחוקה מסיום"

יצוין כי לפי גורמים בוועדה, החשוד המרכזי שנעצר סיים את עבודתו בגוף הכשרות לפני מספר שבועות. כך או כך, מרבית העבירות המיוחסות לו התבצעו בזמן עבודתו בוועדה. כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', גורמים נוספים בוועדה נחקרו באחרונה במסגרת הפרשה. "חקירת המשטרה נמשכת וייתכנו מעצרים נוספים בהקשר זה", נמסר בשבוע שעבר מהמשטרה.

ועדת הרבנים לענייני תקשורת עצור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד