י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפשיעה בנגב

"סמים סוף": הסוכן הסמוי, ההחלטה להיחשף והפשיטה המפתיעה | צפו

הותר לפרסום: היום (שני) לפנות בוקר נעצרו עשרות חשודים, תושבי אזור הדרום, בחשד לסחר בסמים. המעצרים בוצעו לאחר חקירת סמויה ממושכת של משטרת ישראל שקיבלה את הכינוי "סמים סוף" | צפו

"סמים סוף": הסוכן הסמוי, ההחלטה להיחשף והפשיטה המפתיעה |  צפו
מבצע סמים סוף" 1 צילום: משטרת ישראל

במסגרת מבצע משטרתי שכונה - "סמים סוף" למאבק בפשיעה בתחום הסחר הלא חוקי בסמים, הפעילה היחידה המרכזית (ימ"ר) מרחב נגב שתלה סוכן סמוי במהלך החודשים האחרונים, שבעזרתו הצליחו ביחידה המרכזית מרחב נגב לאסוף ראיות לכאורה כנגד חשודים בפזורה הבדואית והדרום בחשד לביצוע עבירות של סחר והפצת סמים.

במהלך הפעלתו הסבוכה, הסוכן הסמוי רכש את אמונם של החשודים וביצע עסקאות בהן נרכשו סמים מסוכנים.

הבוקר עם ההחלטה על מעבר לשלב הגלוי של החקירה המלווה בידי פרקליטות דרום, פשטו עשרות שוטרי המחוז הדרומי בהם בלשי ימ"ר נגב, שוטרי תחנות מרחב נגב, לוחמי: יס"מ נגב, מג"ן, יח' יואב, לוחמי מג"ב ובהם ימ"ס וכן כלבנים ממדור בעלי-חיים של המחוז הדרומי, על בתיהם של החשודים שם תפסו כוחות המשטרה רכוש אשר עפ"י החשד הושג בדבר עבירה וראיות נוספות. החשודים הועברו לחקירה במשטרה ובמהלך היום יובאו מי מהחשודים בפני בימ"ש השלום בבאר שבע לדיון בהארכת מעצרם.

ממ"ר נגב תנ"צ נחשון נגלר: "פעילות זו כמו קודמותיה מתחברת לעשיה משמעותית במרחב נגב, עשיה התקפית מול חשודים בביצוע עבירות פליליות. 

הפעלת הסוכן היא ביכולת הייחודית לגעת בגורמים משפיעים על מפת הפשיעה גם בפזורה הבדואית וגם בערים והיא תמשך כל העת כחלק מתפיסת ההפעלה המבצעית של המרחב". 

ממשטרת ישראל נמסר: "המאבק בנגע הסמים המסוכנים מחייב אותנו לפעול כל העת בדרכים יצירתיות במספר רבדים בהם סיכול הברחות הגדר והשמדת החממות בשטחי האש, תוך איסוף ראיות והבאת העבריינים לדין".

 

 

משטרת ישראל סמים פשיעה ארגוני פשיעה בדואים סוכן סמוי פשיטה משטרתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד