כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מסייעים בבלימת הרוסים

נחשף: הצוות האמריקאי המיוחד שנשלח למערכה באירופה

צוות סייבר מיוחד נשלח מארה"ב לאחד ממדינות מזרח אירופה במטרה להפריע למתקפות הרוסיות וכן כדי לשדר תמונות לווין של הצבא הרוסי ולהעבירם במהירות לחזית באוקראינה

נחשף: הצוות האמריקאי המיוחד שנשלח למערכה באירופה
מלחמת רוסיה באוקראינה צילום: צבא אוקראינה

ככל שהמערכה הרוסית באוקראינה נמשכת, נחשפים עוד ועוד פרטים שמצביעים על הסיוע הצבאי הנרחב שמעניק המערב לאוקראינה, גם מבלי לשלוח אף לא חייל אחד לאדמתה. בארה"ב מדווח כי מלבד הנשקים המתקדמים שהועברו לאוקראינים, גם כוח סייבר מערבי משתלב בחשאי במערכה.

הניו-יורק טיימס מדווח כי בתוך כשבוע בלבד מאז תחילת הפלישה הרוסית, ארצות הברית ויתר מדינות נאט"ו העבירו לאוקראינה כ-17 אלף נשקים נגד טנקים, כולל טילים. בדיווח מצוין כי הנשק הועבר ברובו דרך הגבולות המשותפים לפולין ורומניה עם אוקראינה, ומשם במשאיות לקייב.

גורמים בארה"ב טוענים כי הנשק האמריקאי כבר מחולל שינוי בשדה הקרב. "חיילים אוקראינים חמושים בטילי נ"ט תקפו שיירות של משאיות שריון ואספקה רוסיות, וסייעו לעצור את ההתקדמות הרוסית על הקרקע. חלק משיירות הרכבים ננטשות, כאשר כוחות רוסיים חוששים לשבת ברכבים, מכיוון שהכוחות האוקראינים נוהגים לפגוע במכלי הדלק על מנת לפוצץ את הרכבים".

עוד מדווח העיתון כי ארה"ב שיגרה למערכה גם צוותי סייבר, שלפי הפרסום ממוקמים כעת ברחבי מזרח אירופה ומפריעים להתקפות הרוסיות על האוקראינים. צוותי הסייבר, יחד עם צוותי סייבר גרמניים, מנתחים תמונות לווין של הצבא הרוסי ומעבירים את המסקנות לצבא האוקראיני בתוך שעות ספורות מרגע הצילום.

מלחמת אוקראינה רוסיה סייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד