כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
קשוח ואכזר

הרוסי שהוביל את גדוד 'ספרטה' הניאו-נאצי נורה למוות

ולדימיר ז'וגה, שהוביל את גדוד ספרטה, נהרג במהלך לחימה בעיירה וולנובאקה שבאוקראינה. הקבוצה, שהואשמה בביצוע פשעי מלחמה, היא בין האכזריות ביותר שנלחמו יחד עם הצבא הרוסי

הרוסי שהוביל את גדוד 'ספרטה' הניאו-נאצי נורה למוות
ולדימיר ז'וגה צילום: מתוך טוויטר

ולדימיר ז'וגה, שהוביל את גדוד ספרטה, בין הקשוחים שנלחמו יחד עם הצבא הרוסי והוקם בשטח האוקראיני המתפרק בדונייצק במהלך הסכסוך ב-2014, נהרג על ידי האוקראינים בימים האחרונים.

ז'וגה נהרג במהלך לחימה בעיירה וולנובאקה שבאוקראינה בשבת. הקבוצה, שהואשמה בביצוע פשעי מלחמה, היא בין האכזריות ביותר שנלחמו יחד עם הצבא הרוסי.

דניס פושילין, ראש המחוז של דונייצק, אישר את מותו של המפקד בערוץ הטלגרם שלו. "היום, מפקד גדוד הסיור הנפרד של ספרטה, ולדימיר ז'וגה, מת כמו גיבור בוולנובאקה", כתב. פושילין אמר כי המפקד נהרג במהלך מבצע לפינוי אזרחים מוולנובאחה.

אמש פורסם ברוסיה ודווח ב'דיילי מירור', כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין חתם על צו המעניק לז'וגה את "תואר גיבור הפדרציה הרוסית".

איה פונומרנקו עיתונאי מקייב, פרסם בחשבון הטוויטר שלו את תמונת המפקד הנאצי. וכתב: "ולדימיר "ווקה" ז'וגה, "יורשו" של לוחם הפושעים הרוסי ארסן "מוטורולה" פבלוב, נהרג בפעולה בעיר הולדתי וולנובאקה".

ניאו נאצים מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד