י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תקף והתנצל

"שר החוץ האוקראיני מתנצל בפני אל-על: "מודה על הסיוע

שר החוץ של אוקראינה דמיטרי קולבה תקף אתמול את אל-על על כך שהיא ממשיכה לקבל כסף ממערכת האשראי הרוסית, מפרה את הסנקציות ופוגעת ביחסים עם ישראל, מאוחר יותר לאחר הבהרה של אל-על התנצל קולבה והודה על הסיוע ההומניטרי שמעניקה החברה לארצו

"שר החוץ האוקראיני מתנצל בפני אל-על: "מודה על הסיוע
משלוח סיוע המוניטרי לאוקראינה צילום: שלומי אמסלם, לע"מ

שר החוץ של אוקראינה דמיטרו קולבה מתנצל בני חברת התעופה אל-על ומדינת ישראל וזאת לאחר שטען כי חברת התעופה הישראלית לא חסמה את המערכת הרוסית באתר ומפרה את הסנקציות 

אתמול (שני) האשים קולבה בציוץ בטוויטר את חברת התעופה הישראלית כי היא מרוויחה כסף על חשבון דם הקורבנות באוקראינה, הנמצאת ביום ה-13 ללחימה בפלישה הרוסית. "יש כאלה שרוצים לעשות כסף שספוג בדם של אוקראינה", כתב קולבה בציוץ בטוויטר. "זה לא מוסרי וזו מכה ליחסים בין ישראל לאוקראינה".

אל על מסרה בתגובה לציוץ: "חברת אל על חסמה את השימוש בכרטיס אשראי 'מיר' החל מה-28 פברואר 2022, צר לנו שלא נעשתה בדיקה פשוטה עימנו טרם הציוץ המטעה, מאחר והעובדות שונות בתכלית השינוי.

"חברת אל על פועלת בתיאום מלא עם ממשלת ישראל. לאורך המשבר חילצה חברת אל על אלפי ישראלים יהודים וזרים מקייב והייתה מהחברות האחרונות שהפעילו טיסות לאוקראינה. עם סגירת המרחב האווירי, הטיסה אל על מאות טונות של ציוד הומניטארי ורפואי לאוקראינה, חילצה יתומים ופליטים ודאגה להשיב אותם ארצה. אל על מפעילה טיסות לרוסיה לבקשת ממשלת ישראל ואנו נוסיף לחלץ ישראלים ויהודים מרוסיה, כל עוד הדבר אפשרי'', לשון התגובה.

כאמור, מאוחר יותר, התנצל שר החוץ וכתב: "אכן, השימוש במערכת מיר נחסמה, מתנצל בפני אל על ומודה להם על הפעילות ההומניטרית שלה".

אל על סנקציות רוסיה מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד