כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סיבוב תקשורתי

בליווי אבטחה כבדה: הנדל הגיע לביקור פתע לגאולה. תיעוד

על רקע טרור הסלולר: שר התקשורת הנדל הגיע לביקור פתע בשכונת גאולה בירושלים במטרה לתמוך בבעלי חנויות סלולר שנפגעו מהתפרעויות הקיצונים. את השר הנדל ליווה צוות תקשורת. תיעוד

בליווי אבטחה כבדה: הנדל הגיע לביקור פתע לגאולה. תיעוד
הנדל בחנות הסלולר בגאולה צילום: באדיבות המצלם

שר התקשורת יועז הנדל הגיע היום (שלישי) לסיבוב תקשורתי בחנות סלולר חרדית בשכונת גאולה בירושלים, על רקע ההתנכלויות החוזרות ונשנות שבעלי חנויות הסלולר עברו במהלך החודשים האחרונים, בעקבות סירובם להיכנע לתכתיבים של עסקני הסלולר מוועדת הרבנים לענייני תקשורת.

השר הנדל לא עדכן על מועד הביקור, והגיע באופן פתאומי בליווי כוחות גדולים של כוחות הביטחון, מחשש להפרות סדר מצד מפגיני הסלולר ופגיעה פיזית בשר.

ה"סיור" נמשך דקות בודדות בלבד כאשר השר נכנס לאחת החנויות ושוחח עם המוכר. הנדל אמר למוכר כי במידה ותהיינה ההתפרעויות נוספות נגד החנות, שיפנה אל לשכתו והוא יסייע בעניין ויפעל מול המשטרה.

מלשכת השר הנדל נמסר כי השר הגיע לחנויות סלולר בשכונה גאולה בירושלים שעברו פרוטקשן לאלימות. "החנות הראשונה קיבלה איומים ומעשי אלימות כמו דבק למנעולים וזריקת חומרים מסריחים. החנות השנייה נאלצה לסגור עקב ריבוי האלימות נגדה", נמסר.

השר הנדל מסר: "לא יהיו אוטונומיות במדינת ישראל. זכות הקניין היא זכות בסיסית לכל אזרח. לא יהיה קרטל שיפעיל כזו אלימות".

כזכור, מוקדם יותר היום דווח כי במסגרת טרור הסלולר שצובר תאוצה בחודשים האחרונים, ביקשו שלושה חברי כנסת להגיע לסיור בשכונת גאולה החרדית לעקוב מקרוב אחרי התופעה, אלא שהסיור בוטל מחשש שיפגעו.

הסיור תוכנן כהמשך לדיון שהתקיים לאחרונה בוועדה לביטחון פנים. שר התקשורת יועז הנדל, חברת הכנסת יוליה מלינובסקי ויו"ר הוועדה לביטחון פנים מרב בן ארי ביקשו להגיע השטח במטרה לפגוש את בעלי חנויות הסלולר שסובלים מהתנכלות נגדם.

על פי הדיווח הבוקר, מפכ"ל המשטרה ומפקד מחוז ירושלים פעלו לבטל את הסיור, אחרי שהסבירו לשר ולחברי הכנסת כי הסיור שלהם עלול להביא למהומות באזור ואף לפגיעה פיזית בהם.

בעקבות כך הודיעו השר והח"כים על ביטול הסיור שככל הנראה יתקיים באופן חשאי כדי לא להביא למהומות באזור.

יועז הנדל שכונת גאולה סלולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד