י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ללכת על בטוח

המדרסים ששינו את חייהם של יותר מחצי מיליון ישראלים

החברה הישראלית א.א אורתופדיה מחוללת מהפכה של ממש עבור הסובלים מכאבים אורתופדיים עזים בגב או ברגליים, על ידי מדרסים איכותיים המיוצרים בהתאמה אישית לכל מטופל, בשילוב הטכנולוגיות המתקדמות בעולם • מדוע מדרסים זולים לא יטפלו לכם בבעיה וגרוע מכך, אף יחמירו אותה ומהו הפתרון המדויק עבור הסובלים מבעיות אלו? הכל בכתבה שלפניכם, כולל מבצע חסר תקדים לכל חברי קופות החולים

המדרסים ששינו את חייהם של יותר מחצי מיליון ישראלים
מדרסים צילום: פיקסביי

ישראלים רבים מחפשים פתרונות טבעיים לטיפול בכאבי גב ורגליים. חקלאים, שחקני ספורט וגם לא מעט אברכים ובחורי ישיבה, מכל קטגוריה מגזרית וכמעט מכל גיל, ניתן למצוא אנשים אשר נפגשים עם כאבים שמתחילים באזור הרגליים ומחלחלים לגב ואזורים נוספים בגוף ומקשים על התנהלות שגרתית תקינה.

בא.א אורתופדיה הבחינו בתופעה שהולכת וגוברת וגובה לא מעט כאב ותסכול והבינו שהפתרון האפקטיבי היחיד הוא ייצור מדרסים בהתאמה אישית לכל מטופל.

"כאבים אורתופדים, מעבר לסבל הרב שהם מסבים, יכולים להקשות על כל פעילות גופנית אפילו הפשוטה ביותר", משתפים אותנו מהחברה. "הבעיות הן מגוונות. זה יכול להיות כאבי ברכיים או בעיות כף רגל כמו דורבן, פלטפוס וכדומה, אבל עם מכנה משותף אחד - סבל שלא נותן לך להמשיך את סדר היום כרגיל. כך למשל קריסה של כף הרגל עלולה להוביל ללחצים בעמוד השדרה ואחר כך להקרין כאבים עצומים לשאר חלקי הגוף".

אחת מהתופעות הנפוצות בתחום היא שלעיתים במקום לפתור את הבעיה, נוטים אנשים אך ורק להעמיק אותה על ידי רכישת מדרסים זולים ולא מותאמים לבעיה שהם סובלי ממנה. "אנחנו שומעים חדשות לבקרים כל מיני פרסומים על שיווק מדרסים ב-99.90 המיוצרים בסין. חשוב להבין כי אין 'שטנץ' אחד המתאים לכולם. לכל רגל בעיה שונה וצורך טיפולי שונה, ולעיתים יש אפילו צורך לייצר כמה מדרסים לכל אדם, לפי סוגי הנעליים שהוא נועל. מה שחשוב להדגיש הוא שמדרסים זולים הם לכל היותר פתרון לטווח הקצר אם בכלל והם אינם מטפלים בבעיות חמורות כגון קריסה של כף הרגל דורבן וכד'. זה אמנם נשמע קוסם ומפתה אך בינתיים המצב עשוי אף להחמיר בהעדר טיפול מתאים".

אוקי, אז מה הפתרון שאתם מציעים?

"בא.א אורתופדיה המדרסים עוברים תהליך ייצור קפדני. בשלב הראשון טכנאי מדרסים מאבחן את הבעיה הרפואית, לאחר מכן מעצב גרפי בונה את המדרס בטכנולוגית CNC חדשנית שבה הוא סורק את כף הרגל וכך לומד להתאים בדיוק מרבי את המדרס למטופל כך שהמדרס יצליח להוביל לפיזור הלחצים ברגל או לתיקון מנח, דלקות וכיו"צ". יש לציין כי בנוסף לכל זה ישנה אחריות מלאה לשלוש שנים ב-32 סניפים הפרוסים ברחבי ישראל לנוחיות הלקוחות.

"הדי-אן -אי של הרשת עשוי מאורטוטיסטים מקצועיים בעלי ותק ויכולות אבחון גבוהות. כולם בעלי הכשרה מקצועית ותודעת שירות גבוהה", מוסיפים. "אנשי המקצוע גם שמים דגש על התאמה מלאה לסגנון החיים והעיסוק של המטופל. כמו גם התאמה ספציפית לסוג הנעל, בין אם ספורטיבית או אלגנטית. כך שישנם צדדים רבים אותם יש לקחת בחשבון בעת הענקת הטיפול המקצועי, הנכון והמתאים ביותר".

ואכן, על פי עדויות מהשטח, ניתן להתרשם כי הפתרון של א.א אורתופדיה מהווה מזור לרבים מכל רחבי הארץ המעידים כי חייהם השתנו בזכות השימוש במדרסים של החברה, אשר שיפרו את איכות החיים שלהם לאין ערוך, יחד עם שיקום מוחלט של כף הרגל.

לא.א אורתופדיה ותק וניסיון רב ולמעלה מ-30 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ מהצפון ועד הדרום, כך שאת הפתרון לסבל שלכם ניתן למצוא קרוב לביתכם באופן נגיש ונוח. 

עכשיו במבצע - עד 500 ₪ הנחה לחברי כל קופות החולים

השאירו פרטים ליצירת קשר. המבצע לזמן מוגבל>>>

מדרסים כאבי רגליים דורבן אורתופדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד