י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
העימותים נמנעו

במשטרה החליטו: "הכלה" של הפגנת 'הפלג הירושלמי'

סגל הפיקוד של מרחב דן החליט להכיל את הפגנת 'הפלג הירושלמי' שנערכה בכביש 4, זאת בשונה מהפגנות דומות בשנים האחרונות | השוטרים שהוצבו במחאה קיבלו הוראה שלא לפנות את המפגינים, ופעלו רק במקרים בהם נרשם חיכוך עם הכוחות

במשטרה החליטו: "הכלה" של הפגנת 'הפלג הירושלמי'
הפגנת הפלג הירושלמי בבני ברק צילום: ישי ירושלמי

במשטרה החליטו להכיל את הפגנת 'הפלג הירושלמי' שנערכה היום (שלישי) בכביש 4, במטרה להימנע מעימותים בין השוטרים למפגינים. כך נודע ל'בחדרי חרדים'. ההחלטה התקבלה בתום התייעצויות של סגל הפיקוד הבכיר במרחב דן.

בשל ההחלטה, השוטרים שהוצבו במחאה לא ניסו לפנות את המפגינים, ופעלו רק במקרים בהם נרשם חיכוך עם הכוחות. פינוי הצירים נמנע למרות עומסי התנועה הכבדים שהורגשו בכל גוש דן.

הסתיימה מחאת 'הפלג' בסמוך לבני ברק

החלטת הפיקוד הבכיר במרחב דן מגיעה ברקע התיעודים שפורסמו בימים האחרונים, בהם נראו שוטרים מכים באלימות מפגינים במחאות שנערכו בירושלים. בין השיקולים שהובילו להחלטה הוא הרצון במשטרה להימנע ממראות דומים.

בהפגנת 'הפלג הירושלמי' היום בכביש 4 סמוך לבני ברק, במחאה על המשך מעצרו של האברך תושב בית שמש שנעצר בשבוע שעבר, השתתפו למעלה מאלף מפגינים. בעקבות המחאה נחסם לתנועה כביש 4 בשני הכיוונים. בהמשך ירדו המפגינים לציר ז'בוטינסקי וחסמו אותו לתנועה.

 מהלך המחאה נפצע שוטר ופונה כשמצבו מוגדר קל לבית החולים. בתום כשעתיים וחצי הודיעו ב'פלג הירושלמי' על סיום ההפגנה.

הפגנה הפלג הירושלמי מרחב דן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד