כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מסתיר את הנתונים המלאים

למרות האכזבה מבנט: פחות ממנדט מתפקדים לסמוטריץ'

שבועיים לאחר שהכריזו בקול תרועה על פתיחת קמפיין השטח, במפלגת 'הציונות הדתית' טוענים עם הגעה לסיומו כי הצליחו להפקיד כ-15,000 מתפקדים - זאת למרות האכזבה בימין מ'ימינה' | עד כה טרם חשפו במפלגה את מספר המתפקדים המלא

למרות האכזבה מבנט: פחות ממנדט מתפקדים לסמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מפלגת 'הציונות הדתית' הודיעה הערב (שלישי) כי הצליחה לפקוד פחות ממנדט מאז החל הקמפיין המרכזי, זאת למרות האכזבה בימין על מפלגת 'ימינה'.

יו"ר המפלגה, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', הכריז לפני שבועיים בכנס של חברי מרכז על תחילת קמפיין שטח, במטרה להעיר את המפקד שהחל לפני כשלושה חודשים ולהגביר את קצת כמות המתפקדים.

בשלושה ימים האחרונים ניהלו במפלגה ימים מרוכזים, והערב, עם סיום השבועיים, טענו במפלגה כי הצליחו לפקוד 15,437. במפלגה עדיין מסתירים באופן תמוה את הנתונים המלאים של כמות המתפקדים.

נתוני ההתפקדות במהלך השבועיים של קמפיין השטח, שהסכימו לחשוף ב'ציונות הדתית', נאמדים על פחות מחצי מנדט, זאת למרות שהאכזבה הגדולה בימין בכלל ובמגזר הדתי-לאומי בפרט מ'ימינה', שהייתה מפלגה משמעותית במחנה הימין.

נציין כי במקביל למפקד של סמוטריץ' גם מפלגות 'עוצמה יהודית' של חה"כ בן גביר ו'נעם' ניהלו מפקד משל עצמם, למרות השותפות בבלוק טכני. בן-גביר צפוי לעבור לשלב הבא במפקד בשבועות הקרובים.

הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד