י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"מרגישים שהאויב עייף ומדוכא"

הרוסים מאיימים על ראשי שכונות ודורשים את כניעתם

ראש המינהל האזורי של קייב אמר בתדרוך כי אנשי הצבא הרוסי מאיימים על מנהיגים אזוריים בערים האוקראיניות בפעולות תגמול אם לא ייכנעו

הרוסים מאיימים על ראשי שכונות ודורשים את כניעתם
מלחמת רוסיה באוקראינה צילום: שירותי החירום של אוקראינה

"חיילים רוסים מאיימים על ראשי השכונות בפעולות תגמול ודורשים כניעת ראשי הרשויות והשכונות", כך חשף ראש המינהל האזורי של קייב אולקסי קולבה בתדרוך לתקשורת.

"הכובש הרוסי ממשיך לצייד את החיילים הרוסים בציוד לחימה, פגזים, והורס ותשתיות חברתיות של האזור שלנו. בנוסף, פולשים רוסים מאיימים, הם מאיימים על ראשי השכונות בפעולות תגמול ודורשים כניעת ראשי הרשויות והשכונות", אמר ראש המינהל האזורי של קייב בתדרוך.

קולבה התחייב כי "זה לא יקרה, אל תפחידו אותנו. אנחנו לא מוותרים ולא מתכוונים לסגת. אנו מרגישים שהאויב עייף ומדוכא. ואנחנו לא. אנחנו נחזיק מעמד, אבל נמשיך להילחם בחזרה, כי אנחנו על אדמתנו. אנחנו בבית. הם צריכים לפחד, הם הכובשים והפושעים".

הוא ציין כי תושבי הערים כמו בוצ'ה, אירפין, גוסטומל, מקריב, בורודיאנקה, וורזלץ, נאלצים לשהות במקלטים ללא מים ומזון. לדבריו, החיילים הרוסיים אינם מספקים מסדרונות הומניטריים וערבויות להפסקת אש. "אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי להגיע לכל מי שצריך עזרה בהקדם האפשרי. אנחנו דורשים שקט כל יום, כל שעה, כל דקה. אנו נספק סיוע במהירות ובאופן מיידי ונפנה את אנשינו. יש לנו הכול מוכן לזה", אמר קולבה. הוא קרא לתושבי קייב לפנות למוקד שהוקם ולהודיע ​​במוקד אם יש צורך בסיוע ובפינוי.

במהלך 13 ימי הפלישה הרוסית לאוקראינה נהרגו 50 ילדים. כך אמר הנשיא וולודימיר זלנסקי במהלך נאומו בפני הפרלמנט הבריטי. "במהלך 13 ימי הפלישה הרוסית נהרגו 50 ילדים. 50 קדושים, זה נורא, במקום 50 שיכולים לחיות, הם לקחו אותם, הם פשוט לקחו אותם", אמר.

מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד