כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"לא יכולים להתעלם"

הציבור לחץ: הענקיות שמצטרפות לחרם על רוסיה

ענקיות המזון והשתייה מקדונלד'ס, קוקה קולה, פפסי וסטארבקס הודיעה אמש על הפסקת פעילותן ברוסיה, כשבועיים לאחר הפלישה לאוקראינה: "הלב שלנו עם האנשים שסובלים מהפעולות הטרגיות"

הציבור לחץ: הענקיות שמצטרפות לחרם על רוסיה
אילוסטרציה צילום: pixabay

מספר חברות מרכזיות הודיעו אתמול (שלישי) על הצטרפותן לחרם על רוסיה בעקבות הפלישה לאוקראינה. ענקיות המזון והשתייה הן מקדונלד'ס, קוקה קולה, פפסי וסטארבקס.

החברות נמנעו עד אמש להכריז על צעדים בעקבות הפלישה, אלא שלאחר לחץ ציבורי במערב, החליטו גם הן לעצור את הפעילות שלהם ברוסיה. "הערכים שלנו אומרים שאנחנו לא יכולים להתעלם מהסבל האנושי המיותר שמתחולל באוקראינה", כתב נשיא ויו"ר מקדונלד'ס.

למרות עצירת הפעילות, במקדונלד'ס הודיעו כי ימשיכו לשלם ל-62 אלף העובדים שלהם במדינה, הפרוסים בכ-850 סניפים. חברת המזון הגדולה גם סגרה 100 סניפים באוקראינה בעקבות המצב, וגם לעובדים שם היא ממשיכה לשלם.

גם חברת קוקה קולה הודיעה על עצירת פעילותה במדינתו של פוטין: הלב שלנו עם האנשים שסובלים מהפעולות הטרגיות באוקראינה". בהודעה הרשמית שהוציאה פפסי, שפעלה ברוסיה מעל ל-60 שנים, נכתב: "הדבר הכי חשוב עבורנו זה לשמור על ביטחון העובדים והמכרים שלנו מאוקראינה".

מלחמת אוקראינה רוסיה מקדונלדס קוקה קולה פפסי סנקציות כלכליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד