ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"תסגרו את השמיים עכשיו"

ההפגזה הרוסית קברה נשים וילדים בבית החולים במריאופול. צפו

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, פרסם תיעוד של בית חולים שהותקף על ידי הרוסים, וקרא לעולם להתערב ולעצור את ההרג. זלנסקי זעק ברשתות החברתיות "כמה זמן העולם יהיה שותף להתעלמות מהטרור?

ההפגזה הרוסית קברה נשים וילדים בבית החולים במריאופול. צפו
מלחמת אוקראינה רוסיה צילום: שירות החירום של אוקראינה

בעיר מריאופול נהרס בית החולים ליולדות, במהלך תקיפה אווירית רוסית. ראש הממשל הצבאי האזורי של דונייצק, פבלו קירילנקו, הודיע על כך בפייסבוק. הוא כתב: "הטייס הרוסי, שכנראה לא נרתע מלכנות את עצמו גבר, פשוט לחץ שוב על ההדק, כשהוא יודע בדיוק היכן תפגע הפצצה. רוסים, לא סתם חציתם את קו היחסים הבלתי מקובלים בין מדינות ועמים, חציתם את הגבול של האנושיות, תפסיקו לקרוא לעצמכם אנושיים".

המשטרה תיעדה את ההשלכות של הפצצת בית החולים ליולדות ואוספת ראיות לבית הדין הבינלאומי של האו"ם, כך מסרה משטרת מחוז דונייצק בפייסבוק. "היום הרוסים הטילו פצצה באזור בית החולים ליולדות, שם היו אמהות עם ילדים. ישנם מספר הרוגים ופצועים. התקפה נוספת היתה גם סמוך למרכז העיר", נכתב בהודעה.

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי פרסם תיעוד של בית חולים בעיר מריופול, וכתב "תקיפה ישירה של חיילים רוסים בבית החולים ליולדות, אנשים, ילדים נמצאים מתחת להריסות, זוועה, כמה זמן עוד העולם יהיה שותף להתעלמות מהטרור? תסגרו את השמיים עכשיו, תפסיקו את ההרג, יש לכם כוח אבל נראה שאתם מאבדים את האנושיות".

ולדימיר זלנסקי מלחמת אוקראינה רוסיה פשעי מלחמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד