ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
מטפלת אכזרית

סובל משיתוק מוחין: הצעיר העיוור עבר התעללות קשה

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד לוסי אונריקו (44), בגין התעללות בחסר ישע | זאת לאחר שבעת ששימשה כמטפלת סיעודית תקפה צעיר בו טיפלה, אשר סובל משיתוק מוחין

סובל משיתוק מוחין: הצעיר העיוור עבר התעללות קשה
אילוסטרציה צילום: unsplash

פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד לוסי אונריקו (44), בגין התעללות בחסר ישע. זאת לאחר, שבעת ששימשה כמטפלת סיעודית תקפה צעיר בו טיפלה, אשר סובל משיתוק מוחין.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אורי גולדשטיין עולה כי החל משנת 2006 שימשה הנאשמת כמטפלת הסיעודית של המתלונן, אשר סובל משיתוק מוחין, מוגבלות שכלית – התפתחותית ועיוורון וכתוצאה מכך הוא מוגבל בתנועתו, אינו מסוגל לדבר וללכת בכוחות עצמו ועוד.

בתקופה שתחילתה, לכל המאוחר, בחודש יוני 2021 תקפה הנאשמת את המתלונן, מספר רב של פעמים, בעת שהותם בדירה ובשעה שהייתה אחראית עליו וכן ביצעה בו מעשי התעללות גופנית ונפשית. כך לדוגמא הכתה הנאשמת את המתלונן בפניו ובחלקי גופו השונים, נתנה לו סטירות, אגרופים בבטן ובראש, הכתה אותו עם שלט הטלוויזיה, פגעה בו בעודו שכוב על הספה ועוד.

במקביל להגשת כתב האישום הגיש עו"ד גולדשטיין בקשה לשחרור בערובה, במסגרתה התבקש בית המשפט בין היתר לאסור על הנאשמת לעסוק בכל תחום הכולל פיקוח על חסרי ישע. בבקשה צוין כי "מעשי המשיבה הם בגדר שרשרת מרובת חוליות של מעשי אלימות. המסוכנות והכיעור הנלמדים ממעשים אלו נובעים מכך שמדובר במספר רב של מעשים, אשר בוצעו באופנים שונים, עת שכב חסר הישע בחדר השינה שלו או בסלון הדירה".

"מעשי ההתעללות בוצעו ללא כל התגרות מצד חסר הישע, כשהמשיבה ניצלה את כוחה העודף כלפיו, בכך שהתעללה בו כשהיא מודעת לכך שזה לא יכול להתגונן מפניה ולדווח על מעשיה", נכתב בבקשה. "מעשים אלו לא רק הפרו את האמון של חסר הישע במשיבה (בו טיפלה המשיבה מאז היה כבן 7), אלא גם את אמון הוריו-אפוטרופוסיו בה ולאחר שהכניסוהו לדירתם בשנת 2006, והפקידו בידיה את בנם חסר-הישע."

כתב אישום התעללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד