י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
רקטות וכטב"מ

רק תרגיל: חוליית המחבלים חדרה מהים - ונתפסה • תיעוד

שוטרי המחוז הדרומי תרגלו היום שורה של תרחישים חריגים כגון חדירת חוליית מחבלים דרך הים לחוף אשקלון, חדירת כלי טייס עם מטעני חבלה ונפילת רקטות | מפקד מחוז דרום: "התרגול בזמן שגרה, ללא ספק מכין אותנו בצורה הטובה ביותר לתת מענה מבצעי יעיל ומהיר בזמן אירועי חירום"

רק תרגיל: חוליית המחבלים חדרה מהים - ונתפסה • תיעוד
תרגיל צילום: דוברות המשטרה

כחלק מהיערכותו של המחוז הדרומי במשטרה על כלל מרחביו, לכיש, נגב ואילת, לתרחישי קיצון שונים, תרגל היום (חמישי) המחוז את כלל תחנות המשטרה והמרחבים, במטרה לשפר ולייעל את המוכנות המבצעית ומתן מענה מיטבי ומהיר ב'שעת המבחן' בה יתרחשו אירועי אמת.

בין התרחישים שתורגלו, חדירת חוליית מחבלים דרך הים לחוף אשקלון, חדירת כלי טייס בלתי מאויש עם מטעני חבלה באזור שער הנגב, הפרות סדר נרחבות באזור הנגב, שיגור ונפילת רקטות בתחומי העיר באר שבע וניסיון חדירת מחבל לתחומי העיר אילת.

בסיום התרגיל, מפקד המחוז הדרומי, ניצב פרץ עמר קיים הערכת מצב. "במסגרת התרגיל, התמודדנו עם מספר אירועי פח"ע והפרת סדר מורכבים שהצריכו התמודדות של שוטרי המחוז, שגילו נחישות וחתירה למגע עם מחבלים ואל מול הפורעים שהפרו סדר במספר מוקדים באזור הנגב", אמר מפקד המחוז.

לדבריו, "התרגול של התרחישים השונים בזמן שגרה, ללא ספק מכין אותנו בצורה הטובה ביותר לתת מענה מבצעי יעיל ומהיר בזמן אירועי חירום, והיום אחרי התרגיל המוצלח, נוכחנו לדעת שהמפקדים והשוטרים בשטח נחושים לפעול ככל שנידרש על מנת לדכא את המחאות, להשיב את הביטחון לאזרחים ולמצות את הדין עם מפירי החוק".

תרגיל משטרתי חוליית מחבלים שיגור רקטות ירי רקטות ניסיון חדירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד