י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
לאחר סירוב ארה"ב

אוקראינה: מיליון דולר למי שיגנוב מטוס רוסי

בעמוד הפייסבוק של משרד הביטחון האוקראיני פורסם כי מי שיביא מטוס או מסוק קרב שהוחרם מהרוסים והוא במצב טוב, יקבל מיליון דולר על מטוס וחצי מיליון על מסוק

אוקראינה: מיליון דולר למי שיגנוב מטוס רוסי
צבא רוסיה צילום: משרד ההגנה הרוסי

"אוקראינה מוכנה לשלם בונוסים גבוהים עבור מטוסי קרב גנובים של הכובשים" כך נאמר בהצהרה מטעם משרד ההגנה האוקראיני. לדוגמה, מיליון דולר ישולמו עבור מטוס קרב גנוב, ובעל יכולת הטסה, ו-500,000 דולר עבור מסוק צבאי רוסי במצב תקין. "טייס רוסי, תיכנע לצבא האוקראיני, הדרך היחידה להציל את חייך וכבודך", מסרו במשרד הפנים.

המהלך של משרד ההגנה האוקראיני מגיע לאחר שלפני מספר ימים, הנשיא ביידן "הרג באופן אישי" את עסקת המטוסים הפולניים לאוקראינה, למרות קריאות של רפובליקנים ודמוקרטים לתת לאוקראינה מטוסים ולגרום ל"פוטין לפחד ממה שאנחנו עלולים לעשות".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', למרות הבקשות הנואשות מצד נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי ולחצים של המחוקקים בארה"ב, הנשיא ביידן "הרג" את התוכנית הפולנית להעביר מטוסי מיג-29 לאוקראינה, מחשש שהעסקה עלולה להיחשב כהסלמה על ידי ולדימיר פוטין.

הסנאטור הרפובליקני מיט רומני, אמר שהגיע הזמן שפוטין יפחד. "הגיע הזמן שפוטין יפחד ממה שאנחנו עלולים לעשות. זאת מלחמה. אנשים מתים. אנחנו צריכים להביא מטוסים לנשיא זלנסקי ולאנשי אוקראינה באופן מיידי", כתב בטוויטר.

מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד