כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
החשש מהסנקציות

נחשף: הרוסים שמשקיעים בישראל כדי להימלט מהמערב

מאז החלה המלחמה בין רוסיה לאוקראינה חלה עלייה בפניות של קונים רוסים לגבי נכסים ומגרשים בישראל, ככל הנראה כדי להשתמש בנכסים ישראלים בשביל לא "לחטוף" את הסנקציות ממעצמות המערב

נחשף: הרוסים שמשקיעים בישראל כדי להימלט מהמערב
שכונת נווה צדק בת"א צילום: Mendy Hechtman/FLASH90

רוסים עשירים מחפשים להשקיע ברכוש ישראלי במטרה למצוא מחסה לכספם מפני סנקציות מערביות בעקבות הפלישה הרוסיה לאוקראינה, כך מדווח ה"טיימס" הלונדוני.

לפי העיתון הבריטי, שמצטט סוכני נדל"ן ועורכי מס, חלה עלייה ניכרת בפניות של קונים רוסים לגבי נכסים ומגרשים על חוף הים בתל אביב, מה שמעיד על הכוונה שלהם לקבל על ידי כך "מחסה" מפני הסנקציות של המעצמות המערביות.

הדו"ח מייחס את העניין ברכוש הישראלי, לפטור של 10 שנים ממס ופטור מדיווח מס לעולים חדשים, ומה שכתוב בו הוא הסכם בין ישראל לרוסיה נגד ביצוע חיסולים זה בשטחו של זה.

לפי ה"טיימס", האזורים המעניינים ביותר הם הפרבר היוקרתי של הרצליה פיתוח ושכונת נווה צדק בתל אביב, שם מציינים שהמיליארדר הרוסי-ישראלי רומן אברמוביץ' מחזיק בנכסים.

כזכור על אברמוביץ' הוטלו סנקציות בבריטניה בעקבות הקשר הקרוב שלו לנשיא רוסיה פוטין. הוא אף הודח מניהול קבוצת הכדורגל היוקרתית צ'לסי, אותה רכש לפני שנים ארוכות.

סנקציות אוליגרכים מלחמת אוקראינה רוסיה השקעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד