כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תוך כדי נסיעה

ריסס גרפיטי על רכבי יהודים בירושלים: "על רקע גזעני"

נהג הסעות ערבי תועד מזיק למכוניות של תושבים יהודים בירושלים. עו"ד בלייכר מארגון חוננו פנה למשטרה בדרישה להאשים אותו על היזק לרכוש על רקע לאומני

ריסס גרפיטי על רכבי יהודים בירושלים: "על רקע גזעני"
ריסוס הגרפיטי צילום: באדיבות המצלם

נהג הסעות ערבי תועד מרסס כתובות גרפיטי על מכוניות בשכונת עיר דוד בירושלים, מכוניות שהתבררו כשייכות ליהודים בלבד. הנהג ריסס את הכתובות תוך כדי נסיעה, כשהוא מוציא את ידו מחלון הנהג.

עו"ד בלכייר מארגון 'חוננו' המייצג את בעלי הרכבים שניזוקו פנה לתחנת משטרת שלם בדרישה להחמיר עם הנהג, בעקבות הנזק שנגרם לרכבים. בפנייתו ציין עו"ד בלייכר את תיעוד האירוע הנמצא בידי המשטרה, וטען כי יש בו כדי להבטיח את כוונותיו הלאומניות של הנהג לפגוע ברכוש יהודי בלבד.

במכתבו, תיאר עו"ד בלייכר את האירוע: "לפני כחודש, על הכביש סמוך לעיר דוד, החל נהג מיניבוס, בן מיעוטים, לרסס בצבע חלונות של שלושה רכבים חונים בבעלות יהודית, תוך כדי נהיגה ברכבו. האירוע צולם והחשוד נלכד", כתב עו"ד בלייכר.

לדבריו, ניתן להצביע על כוונתו של המזיק "מאחר והחשוד ריסס דווקא רכבים בבעלות יהודית, ללא כל סיבה או התגרות, ונמנע מלרסס רכבים של בני מיעוטים אשר חנו בסמוך, ניתן להניח בוודאות שהמעשה נעשה על רקע גזעני לאומני. לאור האמור, אבקש לחקור ולהאשים את החשוד בהיזק בזדון ממניע לאומני", סיכם עו"ד בלייכר.

ריסוס גרפיטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד