ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
נזקק לניתוח

באמצעות מברג: אב נאשם שתקף נערים שהתווכחו עם בנו

לבית המשפט המחוזי הוגש כתב אישום נגד פנחס כהן, תושב ירושלים, זאת לאחר שתקף שני קטינים שהתווכחו עם בנו, כאשר את אחד מהם הוא דקר באמצעות מברג

באמצעות מברג: אב נאשם שתקף נערים שהתווכחו עם בנו
אגרוף. אילוסטרציה צילום: unsplash

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד פנחס כהן (39), תושב ירושלים, זאת לאחר שתקף שני קטינים שהתווכחו עם בנו, כאשר את אחד מהם הוא דקר באמצעות מברג.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד תמר איבלמן, בין בנו הקטין בן ה-13 של כהן לקטין נוסף בן 16 החל ויכוח בנסיעה באוטובוס, אז התקשר בנו של הנאשם לאביו אשר ביקש לדבר עם הקטין שהתווכח עמו, שאל אותו היכן הוא לומד וביקש ממנו להמתין לו בבית הספר.

הנאשם הגיע לבית הספר, רץ לכיוונו של הקטין והלם בו באגרופים, כתוצאה ממעשיו נפל הקטין על הרצפה ונותרו לו סימנים סגולים מסביב לעין. חברו בן ה-16 של הקטין ניסה לעזור לו, אז החל הנאשם להלום בו גם באגרופיו, שרט אותו בצווארו ודקר אותו באמצעות מברג בפניו.

חלק מהמברג, באורך 7 ס"מ נכנס לתוך לחיו, כאשר רובו חדר לתוך הלסת. לאחר מכן נמלט הנאשם מהמקום עם בנו, אותר ונעצר כעבור חמישה ימים כאשר הוא שוהה מחוץ לעיר. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נזקק הקטין לניתוח ולטיפול נפשי.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, תקיפת קטין הגורמת חבלה חמורה, תקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש והחזקת סכין שלא כדין. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כתב אישום תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד