י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אלפים תקועים בעולם

נותני השירות הופתעו: התיירים הרוסים לא משלמים

כתוצאה מהסנקציות נגד רוסיה בתגובה לפלישה לאוקראינה: אלפי תיירים מרוסיה תקועים בתאילנד ובאינדונזיה ואינם יכולים לחזור לרוסיה או לשלם את חשבונותיהם לנותני השירות במדינות האירוח. המכשולים העיקריים: הטיסות שלהם הביתה בוטלו על ידי חברות תעופה שהפסיקו לטוס לרוסיה, וחברות כרטיסי אשראי, כגון ויזה ומסטרקארד, השעו את השירותים הפיננסיים שלהן עבור אזרחים רוסים

נותני השירות הופתעו: התיירים הרוסים לא משלמים
תאילנד צילום: FREEPIK

אלפי תיירים מרוסיה תקועים בתאילנד ובאינדונזיה ואינם יכולים לחזור לרוסיה או לשלם את חשבונותיהם לנותני השירות במדינות האירוח, בשל הסנקציות שהוטלו על מוסקבה והטיסות הרבות שבוטלו בתגובה לפלישה לאוקראינה.

מרבית התיירים התקועים נמצאים בתאילנד. לדברי ראש לשכת התיירות של תאילנד, כ-6,500 תיירים רוסים, ואלף תיירים אוקראינים, תקועים בארבעת מחוזות התיירות פוקט, סוראט טהאני, קראבי ופאטאיה.

שני המכשולים העיקריים הניצבים בפני התיירים הרוסים הם - הטיסות שלהם הביתה בוטלו על ידי חברות תעופה שהפסיקו לטוס לרוסיה, וחברות כרטיסי אשראי, כגון ויזה ומסטרקארד, השעו את השירותים הפיננסיים שלהן עבור אזרחים רוסים.

עם זאת, בתי מלון רבים העניקו הנחה לתיירים הרוסים כדי להקל עליהם, וממשלת תאילנד מציעה להאריך להם את הוויזה ב-30 יום ללא תשלום, ובמקביל מנסה לסייע למצוא דיור זול למי שייאלץ להישאר זמן ממושך במדינה.

ראש לשכת התיירות הדגיש כי "יש כמה חברות תעופה שעדיין טסות לרוסיה, אבל התיירים צריכים לעבור למדינה אחרת כדי לעלות עליהן. אנחנו מנסים לתאם ולחפש עבורם טיסות".

כאמור, גם באי באלי שבאינדונזיה תקועים מספר לא ברור של תיירים רוסים שנתקלו בבעיות דומות. לפי דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס, בחודש ינואר נכנסו למדינה 1,150 תיירים רוסים, וכעת השגרירות הרוסית בג'קרטה מנסה לסייע לאלו שעדיין שוהים במדינה.

מלחמת אוקראינה רוסיה תאילנד סנקציות אינדונזיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד