ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מעל אלף מבקרים בדוכני הפופאפ הקולינרי הכשר הראשון באלעד

איגוד הקולינריה הכשר הציג אירוע ראשון מסוגו: תערוכה קולינרית בסגנון פופאפ, שבה הציגו כעשרים שפים את תוצרתם | במקום נהנו מעל אלף מבקרים ממגוון מנות גורמה מיוחדות שהורכבו במיוחד לאירוע, בשרים מהמעשנה, קינוחים, בירות מהמבשלה, יינות בוטיק, ליקרים ואלכוהול | באירוע יכלו המוזמנים לרכוש את המנות הטריות וליהנות מהן במקום או לארוז אותן הביתה

מעל אלף מבקרים בדוכני הפופאפ הקולינרי הכשר הראשון באלעד
מנה מהאירוע צילום: מאור עזרן

מעל אלף מבקרים פקדו את אירוע הפופאפ הקולינרי הראשון במגזר שנערך בעיר אלעד. הקהל נהנה ממנות שף יוקרתיות במסגרת הפופאפ, בו יכלו הבאים להנות מחוויה חד-פעמית שפתחה לפניהם עולמות חדשים בענף הגורמה.

הרעיון שעומד מאחורי הקמת הפופאפ - שיהווה תערוכה נודדת בין ערי הארץ - הוא כדי ליצור חשיפה לבעלי המקצוע החברים באיגוד הקולינריה הכשר, המאגד תחתיו מאות שפים, טבחים קונדיטורים ובעלי עסקים בתחום הבישול והאוכל הכשר.

ההיענות המרשימה לאירוע הוכיחה את נחיצות האירוע ואת הביקוש הרב לאוכל כשר ברמה גבוהה. בנוסף, פלטפורמות הפרסום של האיגוד ניתנו ללא עלות כספית למי שהופיעו במקום, כדי לצמצם את ההוצאות עבור בעלי הדוכנים ולהביאם למקסימום הכנסות.

מיד לאחר הרישום המתין לבאים אברימי בורשטיין עם מיטב יינות 'יפו', כשהוא מאתגר את הבאים במבחן טעימות בין שני סוגי יינות שהיו עטופים ומכוסים. במקום נמכרו כוסות יין לסועדים.

בדוכנו של השף יוסי אליצור הוצגו מנות קטנות של תפו"א ממולא אסאדו מפורק עם ריבת בצל, לצד לשון צלויה בפלנצ'ה.

עוד הופיעו בפופאפ הקולינרי 'הצ'ולונט של מוישה' מאשדוד שהציגו רמה אחרת של החמין הקלאסי; חנות התבלינים 'אגוז מלך' שיצרה ליין תיבול מיוחד עם חבר האיגוד שף מאיר בראל; יוסי הבלין הציג דוכן עשיר בדגים מעושנים ארוזים לצד קרואסון דגים חדשני;  ישראל דדון הציג את מיטב תוצרת המטבח המרוקאי; יוסי כהן וישראל אלתר יצרו והכינו מגוון פסטרמות בהכנה ביתית.

בהמשך הציג בנצי ראקוב את הבירה מהמבשלה הפרטית, יוסי נדר שהגיש טלה מפורק בטורטיה. עוד בגזרת האוכל פגשנו את המותג בעריס עם מיטב יצירות האוכל ההונגרי, ואת מותג הסושי הכשר למהדרין 'סושי בייגלס' מירושלים.

בגזרת המתוקים הובילה השף-קונדיטור מלכי אדלר עם קינוח כוסות מיוחדים לאירוע, שהוגשו לצד מארזי קינוחים מיוחדים; בדוכן 'החצר של נעמה' גילינו מיני קינוחים קטנים ועוגות שמרים מעשה בית, ובחנות מוצרי הפאי??? מיליס מאלעד - הוענקה הנחה לכל משתתפי הפופאפ, ולקינוח אזור הקינוחים גילינו את 'העולם המתוק של רחלי' עם עוגות ראווה מרשימות להפליא.

לסיום, לגמו הנוכחים ליקר שוקולד והופתעו לגלות כי הוא מיוצר על ידי משה דויטש, ללא תוספת סוכר וללא ביצים,

לאחר האירוע אמר יו"ר איגוד הקולינריה הכשר, שף ישראל דודק, כי "באירוע השתתפו מעל אלף איש שהוכיחו את הנחיצות של האיגוד הן כפלטפורמה של הקמת מתחמי עבודה להכשרת טבחים, תכניות העשרה והכשרה לטבחים חרדים ודתיים, והזנקת תחרויות בישול נפרדות לנשים ולגברים - והן כמקדם ייצוגי לשפים ולטבחים החברים בו והנגשתם לקהל הרחב".

בכל דוכן הוצגה תעודת כשרות של בעלי הדוכן, כאשר הישיבה הייתה בהפרדה.

"סיכמנו את האירוע בסיפוק גדול כאשר כל המנות אזלו עוד לפני שהגיעה שעת הסיום", אומר דודק. "אנו ממשיכים לאירוע הבא, קיבלנו הצעות ממספר רשויות שמבקשות לארח את התערוכה הקולינרית הנודדת של איגוד הקולינריה הכשר בתחומיהן ואנו מתעתדים בעז"ה להגיע עם מיזם הפופאפ לכל רחבי הארץ, בכל חודשיים באזור אחר".

איגוד הקולינריה הכשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד