י"ח אייר התשפ"ד
26.05.2024
למרות ניסיונות החיסול

בלי פחד: הנשיא זלנסקי עם חיילים ברחובות קייב. צפו

נשיא אוקראינה וולדימיר זלנסקי ביקר חיילים פצועים בבית החולים, ואמר להם: "חבר'ה, תבריאו בקרוב, אני מאמין שהמתנה הטובה ביותר להצהרה שלכם תהיה הניצחון המשותף שלנו". הנשיא יצא לרחובות ללא חשש וזאת למרות שהרוסים ניסו לפי פרסומים, לחסלו 12 פעמים. צפו

בלי פחד: הנשיא זלנסקי עם חיילים ברחובות קייב. צפו
זלנסקי ברחובות קייב צילום: צילום מסך

ללא חשש ומורא נצפה היום (ראשון) נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי מסייר ברחובות קייב, בליווי פמליה מכובדת של שומרי ראש וחיילים.

הנשיא ביקר בבית החולים חיילים פצועים ועודד את רוחם. נשיא אוקראינה אמר להם: "חבר'ה, תבריאו בקרוב, אני מאמין שהמתנה הטובה ביותר להצהרה שלכם תהיה הניצחון המשותף שלנו".

זלנסקי מסייר ברחובות קייב

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי הוא האויב מספר אחד של ולדימיר פוטין נשיא רוסיה, שידוע כמי שממהר לחסל את יריבו. פוטין חשב שיגרום לזלנסקי להיכנע עם בליץ מהיר, אך זלנסקי היהודי לא רק שלא נכנע, אלא גרר את רוסיה לבוץ האוקראיני.

יועצו של הנשיא זלנסקי, מיכאיל פודוליאק, אמר בסוף השבוע: "יש לנו רשת חזקה מאוד של מודיעין ומודיעין נגדי, הם עוקבים אחר הכול".

כזכור על פי הדיווחים, מספר ניסיונות חיסול של מסתננים סוכלו, לאחר שהמתנקשים חוסלו בזמן שניסו להגיע לביתו של זלנסקי. היום כאמור נצפה זלנסקי מסייר ברחובות קייב המופגזת ומעודד את חייליו הפצועים.

מלחמת אוקראינה רוסיה קייב בית חולים חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד