כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בגיל 53

לעת כזאת הגעת למלכות: הזמר מיילך קאהן התארס

שמחה בעולם המוזיקה החסידית: הזמר מיילך קאהן שחתום על שורת מהפכות במוזיקה החסידית, התארס בשעה טובה עם הכלה הינדא גריימן, בתו של הרב גרשון גריימן מבולטימור. לנו לא נותר אלא לאחל מזל טוב ובסימן מילות השיר "כי מי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות" 

לעת כזאת הגעת למלכות: הזמר מיילך קאהן התארס
מיילך קאהן צילום: יענקי אלהרר

שמחה גדולה הערב בעולם המוזיקה החסידית: הזמר מיילך קאהן בן ה-53, מגדולי הזמר החסידי בעשור האחרון, התארס היום (ראשון) בשעה טובה ומוצלחת עם בחירת ליבו. 

הכלה המאושרת היא הינדא גריימן שתחי', בת ה-31, בתו של הרב גרשון גריימן מרבני בולטימור בארה"ב והשמחה נערכת היום בפלורידה. 

מיילך, שמתגורר בירושלים ובברוקלין במקביל, גדל בסאטמר, עסק באמנות בעבר, הסתובב בעולם, במצבים שונים. ולפני קרוב לעשור הגיע לכולל 'נקודה טובה' בליבה של שכונת 'מאה שערים', שם החלה להבנות דמותו של 'מיילך קאהן' הנוכחי: מיתוג של שירה חסידית מסוג חדש, שיורדת עד עמקי הנפש, נוגעת, מטלטלת, מזעזעת, ומיד מעודדת ומשמחת, מלאת תקווה ומאוששת עד אופוריה.

'נקודה טובה' זהו 'כוילל' של דמויות מעניינות, בעיקר תושבי ארצות הברית שהתגלגלו למקומות שונים במהלך החיים ומצאו עצמם דבקים ומתמידים בתורה, ספרי ברסלב והרבה מוסיקה יהודית אותנטית ומקורית. 

מיילך מסמל את המהפכה דווקא בגלל מרקם החיים השונה שלו. הוא לא חרדי קלאסי. אבל הוא מצליח לעשות קלאסיקה למוזיקה החרדית. האיש שמגיע משום מקום זכה ושיריו מושמעים בכל בית חרדי. מיילך מגיע "מבחוץ" ומשפיע טוב חיובי לנשמה, לנוער, גם זה שנמצא הכי "בפנים" וזקוק להתעוררות. לאמן שייגע לו בנשמה. 

בין שיריו 'ואהבת', 'יומם', 'ומי יודע', 'ונהפוכו', שירים שהפכו ללהיטים במוזיקה החסידית והתקבלו בכל המגזרים, העדות והחוגים.

 

מיילך קאהן אירוסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד