י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
מאשים את התקשורת בהכל

טראמפ: "האישיות שלי הרחיקה אותנו ממלחמה"

הנשיא טראמפ תקף את התקשורת בסוף השבוע, ואמר כי בזמנו לא היו מלחמות, כי כולם חששו ממנו, "נתנו כבוד לארצות הברית" אף אחד "לא העז להתעסק איתי"

טראמפ: "האישיות שלי הרחיקה אותנו ממלחמה"
טראמפ עם מסכה צילום: מתוך הטוויטר שלו

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ תקף את התקשורת בארה"ב לגבי היחס שקיבל ממנה במהלך כהונתו, לפיה אישיותו של הנשיא תכניס את ארה"ב למלחמה. "תחת הנהגתי, אויבינו חששו מאיתנו, קיבלנו כבוד על ידי כל החדשות המזויפות. הם מזויפים", אמר טראמפ בעצרת בדרום קרוליינה. "החדשות המזויפות אמרו כשהתחלתי לעסוק בפוליטיקה צריך לומר שהיה להם דירוג גבוה מאוד. עכשיו יש להם דירוג אישור נמוך יותר מהקונגרס".

טראמפ המשיך לתקוף: "החדשות המזויפות אמרו שהאישיות שלי תכניס אותנו למלחמה. "אנחנו אומרים לכם, הבחור הזה יכניס אותנו למלחמה" הם אמרו עלי, אבל למעשה האישיות שלי היא מה שהרחיקה אותנו ממלחמה", אמר.

"הייתי הנשיא היחיד מזה כמעט ארבעה עשורים שלא הכניס את אמריקה לשום סכסוך חדש", אמר טראמפ. "במקום זאת, החזרתי הביתה את החיילים שלנו ואת הילדים הנפלאים שלנו. החזרתי אותם הביתה למקום שבו הם שייכים".

"תחת ג'ו ביידן, לא מפחדים ולא מכבדים את אמריקה", אמר. "מעולם לא הייתה תקופה שבה המדינה שלנו קיבלה יחס כפי שהיא מקבלת וכפי שהיא מתנהלת עכשיו. מדינות אחרות מרצות לנו ואומרות לנו מה לעשות, ובגלל זה אנחנו רואים כאוס, מהומה ושפיכות דמים בכל העולם".

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אמר שרוסיה ידעה שלא כדי לה לפלוש למדינות אחרות בזמן שהיה נשיא, את הדברים בעצרת בדרום קרוליינה ביום ראשון. "אני יודע שאני מדבר בשם כולם כאן כשאני אומר שאנחנו מתפללים עבור האנשים הגאים של אוקראינה", אמר טראמפ. "הם עוברים גיהנום. הם לוחמים ואלוקים יברך את כולם. אל תטעו, עם זאת, רוסיה לא הייתה מעזה לספח סנטימטר אחד של שטח אם הייתי בבית הלבן. למעשה, הם מעולם לא עשו זאת כאשר הייתי שם. הרבה אנשים שואלים את השאלה: איך זה שהם מעולם לא עשו את זה כשטראמפ היה נשיא?"

"אני עומד כנשיא היחיד במאה ה-21 שרוסיה לא פלשה למדינה אחרת, וגם לא אף אחד אחר", אמר לקול מחיאות כפיים. "הם ידעו. שתחת הממשל שלנו, היה לנו שלום באמצעות כוח. זה מה שהיה. המדינה שלנו הייתה בטוחה והעולם היה רגוע כי אמריקה הייתה חזקה והם כיבדו את המנהיגות שלנו. ואמריקה תמיד הייתה במקום ששמתי אותה, ושמתי אותה לפני כולם. זה תמיד היה אמריקה תחילה. זה מאוד פשוט".

דונלד טראמפ מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד