י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"ישראל היא חלק מהעולם"

בנט הכריז: הקמת בית חולים שדה סמוך לאוקראינה

ראש הממשלה בנט הודיע בפתח ישיבת הממשלה על הקמת בית חולים שדה סמוך לאוקראינה. אנחנו מנהלים את המשבר המורכב הזה ברגישות, באחריות ומתוך ניסיון להושיט עזרה, ככל שאנחנו יכולים"

בנט הכריז: הקמת בית חולים שדה סמוך לאוקראינה
ראה"מ בנט בנתב"ג צילום: Hadas Parush/POOL

בפתח ישיבת הממשלה השבועית מתייחס ראש הממשלה נפתלי בנט למצב באוקראינה ולטענות על מדיניות הממשלה בעניין הפליטים שמבקשים להיכנס לארץ.

"ישראל היא חלק מהעולם והעולם נמצא בזמנים קשים ומטלטלים. אנחנו מנהלים את המשבר המורכב הזה ברגישות, באחריות ומתוך ניסיון להושיט עזרה, ככל שאנחנו יכולים", פתח ראש הממשלה נפתלי בנט את דבריו.

על סוגית הפליטים אמר בנט, "אנחנו נערכים בימים אלה לקליטת עולים וזכאי חוק השבות, עם כל החבילה שהמדינה צריכה לספק לעולים: סל קליטה, סיוע בדיור, חינוך, בראש ובראשונה חיבבו גדול".

"במקביל", ציין ראש הממשלה, "אנחנו, כעם וחברה, נעזור באופן הומניטרי לאזרחי אוקראינה ששוהים כאן באופן זמני, לכמה שבועות, או חודשים, עד שיירגע המצב שם. אני רואה שיש משפחות רבות שמארחות בתקופה הקרובה, וזה חשוב מאוד".

ראש הממשלה בנט עדכן על הקמת בית חולים שדה שיטפל בפצועי המלחמה באוקראינה, "אני יכול לבשר כאן היום באופן רשמי שאנחנו מקימים בית חולים שדה לפצועים אוקראינים, שיעבוד שם, בשטח. זו יוזמה שלא הרבה מדינות מסוגלות לקחת על עצמן, ולמדינת ישראל יש את היכולת הזאת ואנחנו יוצאים לדרך".

נפתלי בנט מלחמת אוקראינה רוסיה בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד