כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מאבק הגרעין האיראני

איראן טוענת: סוכל ניסיון חבלה במתקן הגרעיני בפורדו

באיראן מדווחים כי המודיעין של משמרות המהפכה עלה על רשת חבלה שתכננה לפגוע במתקן הגרעיני בפורדו, לטענת האיראנים, "הרשת הופעלה בתיאום עם המשטר הציוני באיראן', ופורקה "תוך ערנות של חייליו של האימאם חומייני לפני החבלה בפורדו"

איראן טוענת: סוכל ניסיון חבלה במתקן הגרעיני בפורדו
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: pexels

באיראן מדווחים על מעצר "סוכנים ציונים" שניסו לחבל במתקן הגרעיני בפורדו. על פי הדיווחים באיראן, "במשך שנים מבקש המשטר הציוני לחבל במתקן הגרעיני פורדו, אחד ממתקני הגרעין החשובים באיראן אך הציונים נכשלו עד כה". על פי הדיווח בערוץ הטלוויזיה הרשמי של איראן, "קציני המשטר הציוני ניסו להתקרב למקום", ועל מנת לעשות זאת שכנעו את אחד משכניו של העובד במתקן לעבוד איתם, לטענת האיראנים הסוכנים "שילמו לו במזומן', לימדו את האדם הזה איך לתקשר איתם בצורה מאובטחת.

עוד דווח, כי לאחר מכן הם פונים לאסוף מידע מהמתקן הגרעיני, לטענת האיראנים, השכר לסוכנים משולם רק במזומן ובמטבע דיגיטלי כך שמסלול הכסף לא יזוהה.

על פי הדיווח, קצין הריגול הישראלי מתקשר לראשונה עם עובד בפורדו, ובמסווה של חברה הונג קונגית ובעזרת מתווך, הוא מזמין תוכנה ומתקרב ליעדו צעד אחר צעד בפרויקטים שונים. לטענת האיראנים העובד לומד על זהות המרגל ומשתף עמו פעולה, אך כל השלבים הללו היו תחת פיקוח מודיעיני של חיילים ממשמרות המהפכה, לטענת האיראנים הם ניסו להגיע לרשת המרכזית של הסוכנים.

לטענת איראן, פיקוד משמרות המהפכה, בשיתוף עם פיקוד המודיעין הנגדי של משמרות המהפכה, הצליחו למנוע חבלה גדולה במתקן הגרעיני בפורדו.

גרעין איראני נשק גרעיני הגרעין האיראני סוכנים איראניים סוכן מוסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד