כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מחירים חסרי תקדים

חוגגים פורים שמח רק עם "שוק מהדרין"

עושים לכם פורים שמח: רשימת מבצעים שכזו – לא תמצאו באף מקום אחר • מחירים חסרי תקדים במחלקות הבשר והיין, השתייה החריפה וכן מחלקות החטיפים • גשו עוד היום לסניף הקרוב לביתם ותתחילו לארגן את משלוחי המנות

חוגגים פורים שמח רק עם "שוק מהדרין"
סופר מרקט. אילוסטרציה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

סניפי רשת "שוק מהדרין" ידועים בחוויית הקנייה המהנה שהם מעניקים ללקוחות ובסל הקנייה המשתלם במיוחד שהם מציעים בעולם הקמעונאות החרדי. משפחות רבות כבר עשו את הבחירה הצרכנית הנבונה ובחרו ברשת "שוק מהדרין" כרשת השיווק המועדפת עליהם.

במהלך הימים הללו מציגים ב"שוק מהדרין" רשימת מבצעים חסרי תקדים לקראת ימי הפורים הקרבים ובאים. אושר מגירא, מנהל רשת "שוק מהדרין" מוסר כי מגוון המבצעים חלים על מחלקות הבשר והיין, השתייה החריפה וכן מחלקת החטיפים שיפארו לכם את משלוחי המנות.

ברשימת המבצעים לקראת ימי הפורים ניתן למצוא בין היתר: סטייק אנטריקוט קפוא, אשפר, נווה ציון רק ב-39.9 לק"ג, פילה מדומה קפוא בכשרות נווה ציון ב-29.9 לק"ג, קבב מזרחי וכן המבורגר, ארוז, אשפר ונווה ציון רק בעשרים שקלים לשני ק"ג, בשר בקר טחון במארז של 1 ק"ג, קפוא, אשפר, נווה ציון רק ב-19.9 ליחידה.

ברשימת המבצעים ניתן למצוא גם מבחר משקאות לכבוד ימי הפורים כמו לדוגמא: וודקה בלוגה 700 מ"ל ב-99.9 שקלים, וויסקי לאודרס 700 מ"ל רק ב-69.9 ש"ח, וודקה רוסקי סטנדרט 700 מ"ל ב-54.9, וויסקי שיבאס ריגל 12 שנה 700 מ"ל רק ב-99.9 שקלים, ג'וני ויקר בלאק לייבל ב-89.9, וויסקי ג'וני ווקר רד לייבל המכיל 700 מ"ל ב-69.9 שקלים וכן וודקה אבסולוט 700 מ"ל ב-54.9 שקלים בלבד.

כמו כן: שישיית משקה אנרגיה XI 250 מ"ל בעשרים שקלים, מארז שישיית בירה בקבוק של חברת גולדסטאר ב-24.9 שקלים, שלושה בקבוקי בירה של חברות קרלסברג וטובורג רד בשישה עשר שקלים, מארז שישיית בירה מכבי וכן שנדי לימון או אפרסק רק בחמישים שקלים לשני מארזים.

ברשימת המבצעים ניתן למצוא גם בקבוקי יינות המתאימים במיוחד לסעודת הפורים וכן למשלוחי המנות: חמישה בקבוקי יין אדום לקידוש וכן תירוש ענבים לקידוש של חברת יקב ציון המכיל 187 מ"ל רק בעשרים שקלים, יינות מסדרת וינו, אמירים, קינג דויד וסגל המכילים 750 מ"ל רק בחמישים שקלים לשלושה בקבוקים, יין נושן וכן טופז זהב בחמישים שקלים לשלושה בקבוקים.

גם מקומם של מוצרי החלב לא נעדר: משקה חלב בבקבוק בטעם שוקו או בננה של חברת טרה רק ב-12 שקלים לשלושה בקבוקים, שני בקבוקים של מבחר משקאות חלב 1 ליטר של חברת טרה בשמונה עשר שקלים, גבינה מגורדת נעם 28 אחוז שומן, 500 גרם של חברת טרה רק ב-24.9 שקלים וכן מאגדת שמינייה מיני מוו שוקולד קצפת של חברת טרה רק בשישה עשר שקלים לשני מאגדים.

ברשימת המבצעים הארוכה ניתן למצוא גם עוד פריטים רבים שיפארו לכם את משלוחי המנות, כמו לדוגמא: מארז אזני המן, 500 גרם של חברת אדל רק ב-12.9 שקלים, מגוון חטיפים מלוחים של חברת עילית בעשרים שקלים לשבעה מארזים, מיקם חטיפים ממוצקים מיני של חברת עילית רק ב-19.9 ש"ח וכן חטיף קליק בשקית המכיל 65 גרם או טבלאות קליק המכילים 85 גרם רק בעשרים וחמישה שקלים לשישה יחידות.

המבצעים יימשכו עד ליום ט"ו אדר ב', שושן פורים, כאשר ההמונים שיגיעו לסניפי ״שוק מהדרין״ הפזורים בערים יוכלו ליהנות מחוויית קנייה וממבצעים חסרי תקדים. אז למה אתם מחכים? גשו כבר עכשיו לסניף הקרוב לביתכם ותהנו ממחירים שלא תמצאו באף מקום אחר.

שוק מהדרין פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד