י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סמוך למאחז חומש

אלימות נגד לוחמים: אבנים הושלכו, רכב פגע בקצין

צה"ל דיווח הערב על שני אירועים אלימים נגד לוחמים סמוך למאחז חומש | במקרה האחרון שהתרחש היום, רכב ישראלי פרץ חסם בקרבת המאחז ופגע ברגלו של קצין ובחייל צה"ל

אלימות נגד לוחמים: אבנים הושלכו, רכב פגע בקצין
צללית. חיילים צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בימים האחרונים התרחשו שני אירועים אלימים מצד יהודים כלפי לוחמים סמוך למאחז חומש שבצפון השומרון, כך עדכן הערב (שני) דובר צה"ל. המקרים הועברו להמשך טיפול משטרת ישראל.

לפי צה"ל, האירוע הראשון התרחש במוצאי שבת, אז הגיע רכב ישראלי לחסם בקרבת המאחז, ממנו ירדו מספר ישראלים וזרקו אבנים לעבר רכבים פלסטינים. כוח שנכח במקום פעל על מנת לעצור זאת, ובמהלך פעילותם אזרח ישראלי תקף לוחם מהכוח.

בנוסף, היום (שני) בשעות הערב, רכב ישראלי פרץ חסם בקרבת המאחז ופגע ברגלו של קצין ובחייל צה"ל שאבטחו את האזור. הקצין ושני הלוחמים מהאירועים הנ״ל לא נזקקו לטיפול רפואי.

נזכיר כי לפני כשבועיים עצרה המשטרה לפנות שמונה בחורים ואברכים מישיבת חומש, בחשד שתקפו חיילי צה"ל ופלסטינים בשומרון. הם חשודים כי הגיעו לעמדה צבאית בכוונה לעבור דרכה, ובעת שהחיילים מנעו את מעברם של חלקם, החלו להתעמת עימם וניסו לעבור בכוח, תוך שהם דוחפים ותוקפים את החיילים ופלסטיניים באזור.

בפשיטה שביצעו בלשי ימ"ר (היחידה המרכזית) של מחוז ש"י, על פי צו בית משפט, נעצרו גם פצועי הפיגוע בו נרצח יהודה דימנטמן ז"ל לפני כחודשיים. לפי הישיבה, אחד הבחורים נעצר בביתו, ביום בו התקיימה חתונת אחיו.

יידוי אבנים טרור אבנים חומש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד