ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
חילופי אש ברהט

מותו של הצעיר מירי מסתערבים: מח"ש חוקרת

מח"ש פתחה בחקירת מותו של תושב רהט הבוקר, מירי שביצעו מסתערבים לאחר שלטענתם פתח לעברם באש במהלך מעצר חשודים בעבירות ביטחוניות | ראש העיר: "לא הייתי מצפה שהמשטרה תפעל ככה"

מותו של הצעיר מירי מסתערבים: מח"ש חוקרת
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

המחלקה לחקירות שוטרים פתחה הבוקר (שלישי) בחקירה, בעקבות תקרית הירי מוקדם יותר היום בעיר רהט, במסגרתה נהרג בסנד סאלם אלהרבד בן 27, לאחר שפתח בירי לעבר מסתערבים של משמר הגבול. יצויין כי לפי הנוהל מח"ש חוקרת כל אירוע בו ישראלי נהרג מירי שוטרים.

אלהרבד נורה ונהרג במהלך פעילות של לוחמי יחידת המסתערבים לפנות בוקר ברהט למעצר 2 חשודים בעבירות ביטחוניות על פי הכוונת השב"כ, כשלפתע נפתחה אש חיה לעבר הכוחות. הכוחות שהיו תחת סכנת חיים הגיבו בירי, וניטרלו את החשוד החמוש שסיכן את חייהם.

במקום נתפס האקדח של היורה יחד עם מחסנית ותחמושת. אלהרבד פונה לקבלת טיפול רפואי. צוות של מד"א שהגיע למקום נאלץ לאחר טיפול רפואי לקבוע את מותו. ממשמר הגבול נמסר כי לא נפגעים בקרב הלוחמים.

"לא הייתי מצפה שהמשטרה תפעל ככה, גם אם - כמו שהיא טוענת - נשקפה סכנה לשוטרים", אמר הבוקר ראש העיר רהט, פאיז אבו סהיבאן, לאתר ynet. "המשטרה הגיעה לאירוע ביטחוני ולא פלילי. היא באה לעצור שב"חים שכנראה היו אצל מישהו מרהט. הבחור מרהט ראה אנשים עם בגדים אזרחיים, אחרי שיומיים קודם היה ירי ברהט. הוא כנראה חשב שזה אירוע מתמשך שקשור לאירועים האחרים של קטטות בין משפחות".

מסתערבים מחש רהט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד